  • Data: 2002-07-08 18:53:01
    Temat: Re: Kasa w supermarkecie
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello!
    >
    > Jak to jest, czy ktokolwiek ma prawo zamknąć nam przed nosem kasę w
    > supermarkecie? Czy w takim wypadku możemy to komuś zgłosić (np. w punkcie
    > obsługi klienta)? Czy jakikolwiek przepis to reguluje, czy jedyne co możemy
    > zrobić, to odpuścić sobie taki sklep i nie robić w nim zakupów w
    > przyszłości?
    >
    > Czasem zdarza się też, że kasjerka prosi jakiegoś klienta o informowanie
    > innych, żeby nie ustawiali się w kolejce do jej kasy. Czy tak powinno być?
    > Czy klienci powinni "robić za informację" nadrabiając braki w systemie
> [...]
    W supermarketach do których ja chadzam to ochroniarz "zamyka kolejkę" do kasy i
    nie ma problemu o którym piszesz.
    W przypadku gdyby kasjerka zamknęła mi kasę "przed nosem" ja po prostu bym
    zostawił wózek z zakupami bez względu na to, czy miałbym tam towaru na 10 zł
    czy na 300 zł nawet poświęcając tę 1 czy 2 zł w koszyku, i po prostu bym
    wyszedł nic nie mówiąc nikomu bez niczego.
    Robienie krzyku, czy awantury nie opłaca się...... szkoda własnego zdrowia,
    szkoda własnych nerwów. Kilka takich sytuacji i supermarket sam znalazłby
    rozwiązanie.

    k...@p...onet.pl