  • 11. Data: 2010-08-18 09:34:58
    Temat: Re: Karalność pracownika
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-08-2010 o 10:53:47 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Nie chciało mi się sprawdzać w jakim zakresie stosuje się przepisy
    > Ordynacji podatkowej do celów ZUS, ale albo w Ordynacji albo
    > w ustawie o SUS powinno być odesłanie.

    To jest instynkt samozachowawczy, nie tak dawno bodajże jureq to odesłanie
    wkleił - i DSL mi się zaciął :)

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-08-18 15:37:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1008181030160.3336@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Może tu:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html
> [...]
    > naczelnicy urzędów skarbowych oraz naczelnicy urzędów celnych
    > udostępniajš wyłšcznie:
    > [...]
    > 3) sšdom lub prokuratorowi - w zwišzku z toczšcym się postępowaniem,
    > [...]
    > 7) służbom ochrony państwa, Agencji Wywiadu, Centralnemu Biuru
    > Antykorupycjnemu, Policji, Żandarmerii Wojskowej, [...]
    > ---
    > Nie chciało mi się sprawdzać w jakim zakresie stosuje się przepisy
    > Ordynacji podatkowej do celów ZUS, ale albo w Ordynacji albo
    Przyznam, że nie rozumiem.
    Znaczy, że sąd miałby sprawdzać w ZUSie gdzie podsądny pracuje, a potem
    informować dyrektora szkoły o toczącym się
    postępowaniu/skazaniu/uprawomocnieniu??

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-08-19 23:53:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010, Jotte wrote:

    > Znaczy, że sąd miałby sprawdzać w ZUSie gdzie podsądny pracuje,

    Sądziłem że o podstawę prawną do tego chodzi.

    > a potem
    > informować dyrektora szkoły o toczącym się
    > postępowaniu/skazaniu/uprawomocnieniu??

    To ja chyba nie doczytałem pytania.
    Chodzi o podstawę prawną zdobywania informacji o pracowniku
    od US/ZUS przez pracodawcę??

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-08-20 16:07:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1008200152000.2740@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Sądziłem że o podstawę prawną do tego chodzi.
    > To ja chyba nie doczytałem pytania.
    No to przeczytaj po prostu mój post inicjujący wątek.
    Tam jest o co pytam.
    Pomińmy sytuację, w której dyrektor szkoły np. corocznie wysyła zapytanie o
    karalność wszystkich nauczycieli podległej sobie placówki, bo to wiadomo, że
    może zrobić.

    --
    Jotte