  • 11. Data: 2012-03-16 19:52:26
    Temat: Re: Kara za wycięcie drzewa
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Komuna wiecznie zywa...

    Aż dziwne, że sadzą.
    Chyba z głupoty.

    t-1

  • 12. Data: 2012-03-16 21:38:13
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

    > Aż dziwne, że sadzą.
    > Chyba z głupoty.
    >
    > t-1

    Poprzedni właściciel. Co zrobić.

  • 13. Data: 2012-03-17 01:02:59
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > Tak na cele mieszkaniowe. I to jesli otrzyma zgodę. Wycinka bez zgody to
    > juz kara.

    To znaczy jeżeli drzewo rośnie na środku działki budowlanej w miejscu, gdzie
    ma stać dom (zezwolenie na usunięcie powinno się dostać chyba bez problemów)
    opłata nie obowiązuje?

    Przemek

  • 14. Data: 2012-03-17 02:13:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl>

    > Kara za skuteczne podlanie i wycięcie bez pozwolenia jest taka sama :-)
    > Z tym, że jak w odpowiedni sposób podlejesz i drzewo uschnie za np. pół
    > roku to ciężko będzie znaleźć dowody Twojej winy.
    > Najpierw podlej a jak drzewo uschnie to wystąp o zgodę na wycięcie. Jak
    > najpierw wystąpisz po zgodę na wycięcie i jej nie dostaniesz to będzie
    > dziwne jak po tym fakcie drzewo uschnie.

    To na uschnięte też trzeba zgodę ? :-)

  • 15. Data: 2012-03-17 05:03:22
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-17 02:02, Przemek Lipski pisze:

> [...]

    (Od paru lat można bez zezw/kary wyciąć drzewa <10 lat)

    > To znaczy jeżeli drzewo rośnie na środku działki budowlanej w miejscu, gdzie
    > ma stać dom (zezwolenie na usunięcie powinno się dostać chyba bez problemów)
    > opłata nie obowiązuje?

    Mniej-więcej.
    Zostaje obowiązek posadzenia na własnym terenie tej samej ilości drzew.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 16. Data: 2012-03-17 06:51:25
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-17 03:13, John Kołalsky pisze:
    > To na uschnięte też trzeba zgodę ? :-)
    Podobno też. Zresztą jakby nie trzeba było to każdy by wyciął szybko
    spalił a potem, jakby ktoś pytał, to było uschnięte.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 17. Data: 2012-03-17 06:57:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tomekx" napisał w wiadomości grup
    > Poprzedni właściciel. Co zrobić.

    Chyba, że jesteś księdzem - wtedy nie dostaniesz kary.

  • 18. Data: 2012-03-17 08:32:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl>

    > To na uschnięte też trzeba zgodę ? :-)

    Zgłoszenie. U mnie chcieli mapkę, plan sytuacyjny, zgodę współwłaścicieli.
    Straszy w rogu posesji, jak się wywali, to nic nie zniszczy, niech sobie
    straszy jako pomnik biurokracji.
    J.

    www.kontestacja.com

  • 19. Data: 2012-03-17 09:15:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl>

    > Podobno też. Zresztą jakby nie trzeba było to każdy by wyciął szybko
    > spalił a potem, jakby ktoś pytał, to było uschnięte.

    Jakby babcia miała wąsy ..

  • 20. Data: 2012-03-17 13:51:15
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > (Od paru lat można bez zezw/kary wyciąć drzewa <10 lat)

    > Mniej-więcej.
    > Zostaje obowiązek posadzenia na własnym terenie tej samej ilości drzew.

    Ale owo posadzone w zamian drzewo mogę wyciąc bez kary przed upływem 10 lat?
    Czy też moze obowiązuje je jakieś specjalne traktowanie? :>

    Przemek