  • 1. Data: 2012-03-15 22:30:23
    Temat: Dowód do rozbiórki przed zakończeniem postępowania?
    Od: " 5050piotr" <5...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Sąsiad wszczął sprawę o naruszenie Prawa Wodnego i jako poniesioną szkodę
    podał uszkodzenie garażu. Czy może przed zakończeniem postępowania rozebrać
    ww. garaż? Ponieważ uważam, że powodem uszkodzenia są błędy w sztuce
    budowlanej a nie naruszenie stosunków wodnych i sprawę powinien rozstrzygnąć
    rzeczoznawca budowlany, to do tego czasu garaż powinien stać na swoim miejscu.
    Czy mam rację? Jeśli tak, to jak mam zapobiec szykującej się rozbiorce?

  • 2. Data: 2012-03-16 15:40:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    " 5050piotr" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy mam rację? Jeśli tak, to jak mam zapobiec szykującej się rozbiorce?

    bede sobie strzelal:

    niech rozbiera, kazdy srednio rozgarniety prawnik bedzie potrafil
    go spuscic na drzewo - o ile nie ma niepodwazalnych dowodow ze rozbiorka
    byla niezbedna (grozil zawaleniem itd.), oraz ze jest to bezposredni
    skutek twoich dzialan (czy tez zaniechania itd.) to poprostu zostanie
    z rozebranym garazem