  • 1. Data: 2009-09-04 13:06:20
    Temat: Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    W umowie z developerem mam zapis odnośnie kar umownych za opóźnienie w
    realizacji inwestycji. Obliczyłem liczbę dni opóźnienia razy umowną stawkę i
    wezwałem developera do zapłaty kary umownej w terminie 2 tygodni. Nie dostałem
    żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki powinienem podjąć kolejny krok?

  • 2. Data: 2009-09-04 13:30:08
    Temat: Re: Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Boombastic wrote:
> [...]
    > żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki powinienem podjąć kolejny krok?

    isc do sądu

  • 3. Data: 2009-09-04 13:34:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na piechotę?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-09-04 13:39:52
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 4 Wrz, 15:34, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Na piechotę?
    > JaC
    >
    > -----

    Można też środkiem komunikacji publicznej, za taksówkę zgodnie z
    bierutowskim dekretem nie zwróca.

  • 5. Data: 2009-09-04 21:03:26
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Boombastic wyskrobał(a):
> [...]
    > stawkę i wezwałem developera do zapłaty kary umownej w terminie 2
    > tygodni. Nie dostałem żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki

    Jeśli masz jakieś pieniądze do wpłącenia deweloperowi, to sobie potrąć tą
    karę z tym co masz wpłacić. Jak nic nie masz wpłacić, to zadzwoń, dowiedz
    się co i jak. Jak masz z tego wezwania zwrotkę (wysłałeś za z.p.o.), to
    możesz wnieść pozew do sądu.

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2009-09-04 21:20:16
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:33ae.000005b5.4aa110cc@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > dostałem
    > żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki powinienem podjąć kolejny krok?

    Napisac pismo przedprocesowe z wezwaniem o zaplate kary umownej i zaniesc
    developerowi za pokwitowaniem odbioru na L.Dz.

    i dopiero do sadu

    --
    Pozdrowienia
    matusm