  • 1. Data: 2003-11-20 12:18:38
    Temat: Kapital poczatkowy
    Od: "ipartners" <m...@w...pl>

    Czy kazdy pracodawca jest zobowiazany do przeslania dokumentow dot. kapitalu
    poczatkowego do Zus-u? Czy w zaleznosci od statutu prawnego spolki moga mi
    nakazac dostarczenie dokumentow osobiscie do Zus-u?

    z gory dzieki za odpowiedz

    mario

  • 2. Data: 2003-11-20 12:25:43
    Temat: Re: Kapital poczatkowy
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "ipartners" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kazdy pracodawca jest zobowiazany do przeslania dokumentow dot.
    kapitalu
    > poczatkowego do Zus-u?

    W informacji z "wezwania o przekazanie dokumentacji ubezpieczonych do
    ustalenia kapitału początkowego" jest napisane:

    Obowiązek kompletowania dokumentacji ubezpieczeniowej nie dotyczy płatnika
    składek będącego zleceniodawcą, osobą fizyczną zatrudniającą pracowników nie
    wypłacającą świadczeń z ubezpieczenia chorobowego oraz płatnika opłacającego
    składkę za osoby współpracujące.

    > Czy w zaleznosci od statutu prawnego spolki moga mi
    > nakazac dostarczenie dokumentow osobiscie do Zus-u?

    Myslę, że nie, ale pewna nie jestem. W ww. wezwaniu jest napisane też: W
    terminie do .. należy _nadesłać_ dokumentację...

    pzdr
    Kasia