  • 1. Data: 2003-11-20 10:41:59
    Temat: odsetki umowne - wzór umowy
    Od: "konaszka" <k...@p...onet.pl>

    Jak powinna wyglądać umowa dotycząca odsetek umownych? MOże ktoś ma wzór lub
    poda mi linki? Co taka umowa musi zawierać? Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2003-11-20 15:00:50
    Temat: Re: odsetki umowne - wzór umowy
    Od: "---> K" <k...@s...pl>

    > Jak powinna wyglądać umowa dotycząca odsetek umownych

    Nie ma takiego wzoru. Powinienieś określić to w umowie główne która
    zawierasz, np. 'Strony określają, że w przypadku zapłaty odsetki wynosza ...
    % w skali roku". Dla ułatwnienia - obecnie odsetki ustawowe wynosza 12,25 %
    w skali roku.

  • 3. Data: 2003-11-20 17:26:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Od kiedy 12,25%, bo ja stanąłem na ponad 13%.

  • 4. Data: 2003-11-20 18:31:56
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Robert Tomasik wrote:
    > Od kiedy 12,25%, bo ja stanąłem na ponad 13%.

    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
    z dnia 18 września 2003 r.
    w sprawie określenia wysokości odsetek ustawowych

    Na podstawie art. 359 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks
    cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

    § 1. Wysokość odsetek ustawowych ustala się na 12,25 % w stosunku rocznym.

    § 2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 25 września 2003 r.

    KG

  • 5. Data: 2003-11-20 19:59:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Umknęło mi ;-))