  • 1. Data: 2003-11-20 11:09:11
    Temat: Odrzucona apelacja i co dalej ?!!
    Od: "RN" <r...@p...onet.pl>

    Witam i prosze o pomoc,

    Sad Rejonowy odrzucil apelacje w sprawie cywilnej i nie przysluguje mi
    kasacja. W uzasadnieniu napisal bzdury podtrzymujac tym samym wyrok Sadu
    Grodzkiego, ktory krotko mowiac byl "ulozony". Nie wziol pod uwage istotnych
    zarzutow, tylko lakonicznie podtrzymal durna interpretacja Sadu Grodzkiego.
    Czy mozna w jakis prawny sposob cos z tym zrobic?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Rafal

  • 2. Data: 2003-11-20 11:25:39
    Temat: Re: Odrzucona apelacja i co dalej ?!!
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "RN" <r...@p...onet.pl> napisał

    > Sad Rejonowy odrzucil apelacje w sprawie cywilnej

    Odrzucił czy oddalił? Bo to dwie krańcowo różne sytuacje.
    T.

  • 3. Data: 2003-11-20 12:05:41
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RN" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Grodzkiego.
    > Czy mozna w jakis prawny sposob cos z tym zrobic?

    niech zgadnę... postepowanie było uproszczone a w apelacji nie sformuowano
    zarzutów "istotnego" naruszenia przepisów prawa? W takim razie miał pełne
    prawo odrzucić apelację - to jeden z uroków postepowania uproszczonego.

    A jeżeli oddalił, a kasacja nie przysługuje to już w zasadzie nic nie można
    zrobić.
    A przy okazji kto Ci powiedział, że interpretacja sądu jest "durna"? To że
    wyrok jest dla Ciebie niekorzystny nie oznacza jesszcze, że jest
    nieprawidłowy. Rozumiem, że kazdy chce by wyrok był "sprawiedliwy", czyli de
    facto tak jak on chce, ale czasami niestety nie ma racji.

  • 4. Data: 2003-11-20 12:47:19
    Od: "RN" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bpiaob$9cc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    de
    > facto tak jak on chce, ale czasami niestety nie ma racji.

    Oddalona apelacja, to znaczy ze w ZASADZIE nie mozna nic zrobic?
    A jezeli wartosc sporu przekroczyla 5000 zl, to czy nie powinna byc
    rozpoznana w pelnym skladzie sedziowskim, a nie w postepowaniu uproszczonym?

  • 5. Data: 2003-11-20 13:06:04
    Od: "RN" <r...@p...onet.pl>

    oddalil