  • 1. Data: 2005-05-01 16:15:54
    Temat: Kandydaci na Prezydenta
    Od: "boukun" <w...@o...pl>

    Berman-Borowski - Zyd
    Goldstein-Cimoszewicz - Zyd
    Religa (byly sympatyk Unii Wolnosci) - z twarzy Zyd
    Kalkstein-Kaczynski - Zyd

    Czy Polacy to gesi i swojego nie znajda?

    boukun

  • 2. Data: 2005-05-01 16:22:15
    Temat: Re: Kandydaci na Prezydenta
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Użytkownik "boukun" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Religa (byly sympatyk Unii Wolnosci) - z twarzy Zyd
    > Kalkstein-Kaczynski - Zyd
    >
    > Czy Polacy to gesi i swojego nie znajda?

    Zauważyłam to samo, ale powiedz na kogo mamy głosować !! Czy jest jakiś
    Polak który chce iść na prezydenta, szczerze to jak by swą kandydaturę
    zgłosił zwykły szary polaczek, mało związany z polityką to bym zagłosowała,
    bo chyba taki bylby lepszy od obecnych kandydatów !!

  • 3. Data: 2005-05-01 16:23:06
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    A tak poza tym NTG :D

  • 4. Data: 2005-05-01 16:25:30
    Od: "boukun" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    zagłosowała,
    > bo chyba taki bylby lepszy od obecnych kandydatów !!

    Bylabys jedna z nielicznych. Masmedia robia juz swoje. Zauwazylem tez juz w
    lutym plakaty kandydata na prezydenta, niejakiego Ibsza cos tam. Skad tacy
    sie biora?

    boukun

  • 5. Data: 2005-05-01 16:34:23
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Polak który chce iść na prezydenta, szczerze to jak by swą kandydaturę
    > zgłosił zwykły szary polaczek, mało związany z polityką to bym zagłosowała,
    > bo chyba taki bylby lepszy od obecnych kandydatów !!

    nie martw sie, wyskoczyl by jakis aktywista i zaraz by sie okazalo
    ze Twoj kandydat to jakis man, berg, stein czy Krakowski :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-05-01 17:29:57
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    rezist.com napisał/a:

    >nie martw sie, wyskoczyl by jakis aktywista i zaraz by sie okazalo
    >ze Twoj kandydat to jakis man, berg, stein czy Krakowski :)
    Czy musicie tego ekskrementa ("bouku") wyciągać z szamba ("KF")?

  • 7. Data: 2005-05-01 17:32:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    boukun napisał(a):

    > Kalkstein-Kaczynski - Zyd

    Ale tylko jeden, jak wiesc gminna niesie, drugi z blizniakow to nie Zyd.

    > Czy Polacy to gesi i swojego nie znajda?

    A od tropienia Zydow to wogole jest pl.soc.polityka ;)

  • 8. Data: 2005-05-01 18:32:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:
    > boukun napisał(a):

    Tomaszku... Czy musisz mi (i innym) tego palanta z wora wyciągać? Nie
    mogłeś sie powstrzymać, żeby trolla nakarmić?

  • 9. Data: 2005-05-01 18:54:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "boukun" <w...@o...pl> niebacznie popelnil

    > Berman-Borowski - Zyd
    > Goldstein-Cimoszewicz - Zyd
    > Religa (byly sympatyk Unii Wolnosci) - z twarzy Zyd
    > Kalkstein-Kaczynski - Zyd
    > Czy Polacy to gesi i swojego nie znajda?

    Ba! Nawet pisujacy tu boukun tez - Żyd,
    Ci Polacy to nawet religię taką para-żydowską wyznają!
    Popatrz: Jezus, Maria - też Żydzi!
    A jak otwierasz lodówkę co widzisz?

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2005-05-01 19:05:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tomaszku... Czy musisz mi (i innym) tego palanta z wora wyciągać? Nie
    > mogłeś sie powstrzymać, żeby trolla nakarmić?

    Trzeba sobie tak skonfigurowac czytnik zeby sie nie wyciagal - to sie
    chyba score nazywa, gdzie mozesz nadac dla postow potomnych po takim
    gosciu punktacje na przyklad -100, a ogladac tylko posty z punktacja
    dodatnia i po robocie.

    A posmiac sie z trola zawsze milo i zdrowo.