  • 1. Data: 2005-05-01 17:04:54
    Temat: Czy komornik moze zajac....?
    Od: "Walkiria" <p...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Zagadnienie jest dla mnie zbyt skomplikowane dlatego tez zwracam sie z nim
    do grupowiczow. A mianowicie: przestala istniec spolka cywilna (z gronem
    niesplaconych wierzycieli), ale wspolnicy wydzierzawili pewien teren, a
    dzierzawe przeznaczali na splacanie zaleglosci wobec ZUS i na podatek
    dochodowy. A ostatnio pojawil sie komornik i zajal cala dzierzawe, a
    wspolnicy musza teraz splacac zaleglosci wobec ZUS i na podatek dochodowy z
    innych zrodel. Czy komornik ma prawo zajac cala kwote dzierzawy, czy tez
    zaleglosci wobec panstwa nie powinny byc priorytetowe ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i przesylam pozdrowionka ;)

    Monika

  • 2. Data: 2005-05-04 15:30:51
    Temat: Re: Czy komornik moze zajac....?
    Od: biuro <b...@p...pl>

    Walkiria wrote:

> [...]
    > zaleglosci wobec panstwa nie powinny byc priorytetowe ?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz i przesylam pozdrowionka ;)

    Witam
    W tym przypadku mamy doczynienia ze zbiegem egzekucji administarcyjnej i
    cywilnej. Suma z egzekucji bedzie dzielona proporcjonalnie na wszystkich
    wierzycieli, oczywiscie dochodzi jeszcze sprawa kosztów, które bedą
    ściagane w 1 kolejnosci np. komorniczych