  • 11. Data: 2013-09-28 22:02:30
    Temat: Re: Kancelarie adwokarów i radców prawnych
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-28 21:11, Bereza pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > U notariuszy jest podobnie.
    > W tym samym mieście, za zbycie udziałów społki różnice między notariuszami
    > do 300%!

    To dziwne, bo u notariuszy był cennik ustalony i wszędzie był taki sam.
    Chyba, że coś posłowie ostatnio zmienili.

    > Jeden zapytany czemu kasuje trzy razy za "dojazd" za 3 egzemplarze umowy
    > stwierdził, że inaczej mu się "nie opłaca".
    > I jak tu nie deregulować bractwa?

    Tu miał rację Przecież on nie listonosz. Mogłeś poprosić o wysłanie pocztą.

    --
    animka

  • 12. Data: 2013-09-29 00:00:21
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    > Tu miał rację Przecież on nie listonosz. Mogłeś poprosić o wysłanie
    > pocztą.

    Nie miał racji.
    Nie dojezdżał 3 razy, czytaj uważnie. :)

    BK

  • 13. Data: 2013-09-29 00:27:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-29 00:00, Bereza pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie miał racji.
    > Nie dojezdżał 3 razy, czytaj uważnie. :)

    Czytałam uważnie. Nie opłacało mu się tak prawie za darmo przyjeżdżać,
    nie musiał. Jakby miał gońca to też byś musiał za "przesyłkę" zapłacić.
    Także kurierowi.
    W tej sprawie mogłeś się sam, osobiście pofatygować.
    Chyba, że jesteś inwalidą i nie wychodzisz z domu.

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-09-29 14:02:14
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 28 września 2013 (21:11:53) napisano:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > U notariuszy jest podobnie.
    > W tym samym mieście, za zbycie udziałów społki różnice między notariuszami
    > do 300%!

    I bardzo dobrze. Źle by było, gdyby wszyscy mieli identyczne ceny.

    Inny przykład
    To samo miasto, ta sama ulica, te same włosy.

    Różnica cen u fryzjerów przekracza 1000%.

    Skandal.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 15. Data: 2013-09-29 14:40:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-29 14:02, Yakhub pisze:
    > To samo miasto, ta sama ulica, te same włosy.
    >
    > Różnica cen u fryzjerów przekracza 1000%.

    Ale jakiś cennik istnieje i nie jest utajniony bo każde włosy inne ;-)

  • 16. Data: 2013-09-30 02:57:25
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

> [...]
    > kurierowi.
    > W tej sprawie mogłeś się sam, osobiście pofatygować.
    > Chyba, że jesteś inwalidą i nie wychodzisz z domu.

    On chciał, za wizytę w JEGO kancelarii podwyższoną stawkę, bo była sobota.
    Za trzy kopie tego samego dokumentu chcial TRZY razy stawkę za "dojazd".
    Czy już rozumiesz?
    Chciał 5 stówek za coś, co kosztowało 130 zł gdzie indziej.

    BK

  • 17. Data: 2013-09-30 02:58:49
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Inny przykład
    To samo miasto, ta sama ulica, te same włosy.

    Różnica cen u fryzjerów przekracza 1000%.

    duperele.
    włosy i fryzury są każde inne, a prawo jest jedno i umowy mają określone
    wymagania.

    bk

  • 18. Data: 2013-09-30 05:41:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 28 Sep 2013 21:11:53 +0200, "Bereza" <C...@i...pl>
    wrote:

    >U?ytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    >U notariuszy jest podobnie.
    >W tym samym mie?cie, za zbycie udzia?ów spo?ki ró?nice mi?dzy notariuszami
    >do 300%!
    >Jeden zapytany czemu kasuje trzy razy za "dojazd" za 3 egzemplarze umowy
    >stwierdzi?, ?e inaczej mu si? "nie op?aca".
    >I jak tu nie deregulowa? bractwa?

    Za morde juz bralismy. W poprzednim ustroju.

    Rozwiazanie jest bardzo proste: a) dzien dobry! b) ile kosztuje XXX?
    c) dziekujemy, do widzenia

    Na tym polega wlasnei tak zwany wolny rynek

    A.L.

  • 19. Data: 2013-09-30 09:01:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-30 05:41, A.L. pisze:

    > Na tym polega wlasnei tak zwany wolny rynek

    Oczywiście że tak. My się tu czepiamy nieistotnego szczegółu ;-)
    Dlaczego tak jak u fryzjera nie może wisieć na ścianie (stronie
    internetowej) przykładowy cennik? Nie przystoi? Nie będziemy równać się
    z motłochem? A może jednak jest w tym przemyślany cel? Wszak to ludzie
    "mocno" myślący :-) Nie wpadli na to że klienta można pozyskiwać oprócz
    fachowej obsługi oczywiście też i ceną? :-)
    Mam obejść pół miasta żeby się dowiedzieć który "prawnik" jest dla mnie
    odpowiedni (stać mnie na niego)? Mamy XXI wiek :-)

    PS. Jakoś mi tu wolny rynek ni w more nie chce się wpasować. Ciekawe
    Dlaczego? :-)

  • 20. Data: 2013-09-30 09:24:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Sep 2013, animka wrote:

    > To dziwne, bo u notariuszy był cennik ustalony i wszędzie był taki sam.

    Nie był.

    > Chyba, że coś posłowie ostatnio zmienili.

    Od początku są to (w ustawie) ceny MAKSYMALNE.
    Afera była bo wpisaniu przez izbę gospodarczą (zdaje się obowiązkową)
    do regulaminu, że stosowanie niższej ceny jest "nieetyczne".

    pzdr, Gotfryd