    From: "Tomek" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kanał krzyżyk, wrony, i takie tam różne.
    Date: Mon, 8 Nov 2004 19:04:49 +0000 (UTC)

    Z pięć lat temu zrezygnowałem z kanału krzyżyk. Nawet wysłałem im faks z
    taka informacją. Pomyślałem sobie że jak wyłączą klucz to oddam dekoder i po
    sprawie. Moje zdziwienie nie miało granic bo sygnał wyłączyli po 18
    miesiącach. Wyszedłem z założenia ze nie ma darmowych obiadów. Jak kiedys
    spóźniłem sie z opłatą dwa tygodnie to wyłączyli, a później 18 miesięcy.
    Bonus jakiś mi się trafił i tyle. Jak wyłączyli oddałem dekoder i wziąłem
    kwit że zdałem. Po pół roku zgłosili się jedni od długów. Chcieli za te 18
    miesięcy i dekoder. Zignorowałem naciągaczy. Przysyłali że jak im nie
    zapłace to do sądu. Myśle sobie dobra niech idą. Ale nie poszli tylko
    przysyłali dalej. Potem przyszły kwity z innej firmy od długów. Też sobie
    dałem z nimi spokój tzn. kosz na śmieci. Kiedyś przyszedł nawet pan. Jak sie
    spytałem skąd ma mój adres to sobie poszedł. Dzisiaj znowu koperta. Piszą że
    to ostatnie ostrzeżenie. Jak nie zapłacę to do sądu i potem detektywa najmą
    żeby mnie rozpracował. Dla mnie to fajnie nikt jeszcze za mną nie łaził. I
    na sam koniec pytanie. Jak ich źgnąć za to że nic nie robią tylko sprzedaja
    sobie moje nazwisko. Tomek