    From: "Masterek" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kamery w pracy legalne, czy nie?
    Date: Wed, 30 May 2007 20:49:00 +0200

    Witam serdecznie.
    Chciałbym u siebie w pensjonacie zamontować 2 kamery przemysłowe. Oprócz
    tego, że kamery mogą zapewnić bezpieczeństwo, będą również rejestrowały
    poczyniania pracowników. Nie będą to miejsca intymne (np sztnia, toaleta ;).
    Bedą w recepcji oraz restaurracji. Odnośnie tego mam pytanie: czy coś
    takiego w świetle prawa jest legalne? Czy mogę to zrobić bez zgody
    pracowników? Dzisiaj kolega powiedział mi, że nie mogę zrobić tego bez ich
    zgody, czy to prawda? Przepraszam jeśli pytanie jest banalne, aczkolwiek nie
    mam zielonego pojęcia jak jest naprawdę.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam.