  • 21. Data: 2006-02-03 21:22:55
    Temat: Re: KRUK - kradzież danych (osobowych? adresowych?)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czapla wrote:

    > odebrać, bo jest inne nazwisko. Sprawa trafia do komornika. Komornik nie musi
    > wzywać do zapłaty (chyba, że robi egzekucję z nieruchomości - wczoraj się
    > dowiedziałem!) tylko rozwierca zamki i egzekwuje. Nakaz nie zawiera żadnych
    > danych identyfikacyjnych (PESEL itp.) poza nazwiskiem i adresem. Jeśli w tym

    Brednie. Równie dobrze ktoś mógłby podać jako adres np. Aleje Ujazdowskie 5.

    Żaden kompetetntny sąd nie wyda wyroku, jeśli nazwisko nie zgadza się z
    adresem.

  • 22. Data: 2006-02-03 21:25:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czapla wrote:

    > Kiedyś w spółdzielni (byłem w zarządzie) chcieliśmy sprawdzić jakie osoby są
    > zameldowane w poszczególnych mieszkaniach. Chodziło o wyliczenie prawidłowych
    > opłat, liczonych u nas "od głowy". Dostaliśmy z wydziału meldunkowego druk do
    > wypełnienia. Z tym drukiem nie poradziłby sobie nawet Einstein. Stanęło na tym,

    Nic dziwnego - o ile mi wiadomo Alber Einstent języka polskiego nie znał.

    Masz ten sam problem? ;->

    > że wydział podał nam tylko ilość osób zameldowanych w poszczególnych lokalach i

    Liczbę, jeśli już.

  • 23. Data: 2006-02-03 22:46:50
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Brednie.

    Twoje wypowiedzi mnie dowartościowywują :). Wiem, że telewizja kłamie, ale to
    nie był pierwszy program, gdzie było o takich rzeczach. Wygoogluj sobie
    nazwisko Ciemnoczołowski to dowiesz się więcej o pracy komorników.

    > Równie dobrze ktoś mógłby podać jako adres np. Aleje Ujazdowskie 5.

    Adres podaje sie na podstawie jakiś dokumentów. Jeśli w dokumentach będzie
    adres URM-u, to sąd wyda nakaz nie sprawdzając tych dokumentów.

    > Żaden kompetetntny sąd nie wyda wyroku, jeśli nazwisko nie zgadza się z
    > adresem.

    A jak ma to sprawdzić czy się zgadza? Wsiądzie na rower i podjedzie na miejsce?
    Większość takich spraw odbywa się na podstawie dokumentów dostarczonych przez
    powoda. Na sprawdzanie jest czas po sprzeciwie.

    > Żaden kompetetntny sąd nie wyda wyroku...

    Najciekawsza, znany mi decyzja sądu (nie wyrok wprawdzie, tylko postanowienie,
    no i sąd gospodarczy, ale zawsze). Wniosek o zmianę członków rady nadzorczej
    klubu japońskiego działającego w Polsce. Wszyscy członkowie rady to Japończycy,
    nazwiska oczywiście japońskie. Z dostarczonych dokumentów też wynika, że chodzi
    o Japończyków i w sensie narodowości i obywatelstwa. Postanowienie sądu - sąd
    odrzuca wniosek i wzywa do uzupełnienia braków formalnych tzn. żąda
    dostarczenia od tych wszystkich osób ksera dowodów osobistych zawierające
    stronę z numerem PESEL...

    Wierzysz teraz, że w sądach czasami nie zaglądają do akt?

    No to możesz się zacząć już czepiać o literówki błędy stylistyczne...

    Czapla

  • 24. Data: 2006-02-05 22:51:40
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Nic dziwnego - o ile mi wiadomo Alber Einstent języka polskiego nie znał.

    Infeld by mu przetłumaczył... ;-)

    Czapla

  • 25. Data: 2020-05-05 22:58:33
    Od: p...@g...com

    Jak ktoś może to trzeba wystawić podrobiony nakaz zapłaty dla kruka na kilka milionów
    i podać numer konta sądu. I wysłać takie pismo do komornika. Kruk zbiednieje o kilka
    milionów to się opamięta albo wreszcie sądy zaczną analizować wszystkie papiery i
    sprawy

  • 26. Data: 2020-05-08 12:05:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > Jak ktoś może to trzeba

    ...wręczyć Piotrowi złotą łopatę za wykopanie wątku sprzed 14 lat.