  • 1. Data: 2007-05-10 05:33:33
    Temat: KRS online?
    Od: "Michal" <s...@g...pl>

    Znalazłem firmy oferujące on-line odpisy w cenie 30 szt. za 90 zł.
    Poza tym mozna sprawdzic numer krs online bez opłat.

    Czyży KRS udostępnił dane w necie lub wydał płytki DVD?

    Pzdr

  • 2. Data: 2007-05-10 05:56:46
    Temat: Re: KRS online?
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 07:33:33 +0200, Michal napisał(a):

    > Znalazłem firmy oferujące on-line odpisy w cenie 30 szt. za 90 zł.
    > Poza tym mozna sprawdzic numer krs online bez opłat.
    >
    > Czyży KRS udostępnił dane w necie lub wydał płytki DVD?

    A propos, z ciekawostek, wyszukiwarka KRS:
    http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/default.aspx
    (aczkolwiek w rezultatach jest tylko część informacji o spółkach).
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 3. Data: 2007-05-10 06:31:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@g...pl> napisał

    > Znalazłem firmy oferujące on-line odpisy w cenie 30 szt. za 90 zł.

    Online to tylko składasz zamówienie. Oni potem zwyczajnie występują
    do KRS o normalny, papierowy odpis i wysyłają go zamawiającemu pocztą.
    W każdym razie tak to wyglądało w moim przypadku.

  • 4. Data: 2007-05-10 14:14:10
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> Online to tylko
    składasz zamówienie. Oni potem zwyczajnie występują
    > do KRS o normalny, papierowy odpis i wysyłają go zamawiającemu pocztą.
    > W każdym razie tak to wyglądało w moim przypadku.

    i niestety na chwilę obecną innej możliwości nie ma
    odpisy są wydawane tylko osobiście

  • 5. Data: 2007-05-11 05:30:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 10 May 2007 16:14:10 +0200, Sadosław napisał(a):

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> Online to tylko
    > składasz zamówienie. Oni potem zwyczajnie występują
    >>

    > i niestety na chwilę obecną innej możliwości nie ma
    > odpisy są wydawane tylko osobiście

    i to co jest w internecie w zupełności wystarcza do zawierania umów w
    imieniu spółki; przed podpisaniem czegoś strona umowy sprawdza sobie w
    necie czy stawający jest upoważniony.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net