  • 1. Data: 2004-02-27 13:23:48
    Temat: KRS i zmiany w nim
    Od: "Jacek Chmielewski" <j...@d...pl>

    Witam,

    Zwróciłem się do KRS o odpis pewnej spółki, będącej naszym dłużnikiem. Wiem,
    że spółka ta zgłosiła do sądu wniosek o upadłość. Sąd ów wniosek oddalił,
    ponieważ majątek dłużnika "w sposób oczywisty nie wystarcza nawet na
    pokrycie kosztów syndyka"

    Niestety w aktualnym odpisie z KRS nie ma zapisu o oddaleniu tego wniosku. W
    odpowiedniej rubryce jest "brak wpisu"

    I co robić? To ewidentny błąd. Czy można się zwrócić do KRS i jak to zrobić,
    by zapis o postępowaniu upadłościowym (a właściwie o oddaleniu wniosku o
    jego wszczęcie) się tam znalazł?

    Z góry dziękuję za Wasze przemyślenia.

    Jacek