    From: l...@a...com (Luk2fast4u)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 27 Jan 2002 05:00:45 GMT
    Subject: KREDYT BANKOWY-POMOCY *********

    Witam .
    Mam pytanie.
    Zaciagnalem kredyty w bankach , glownie kredyty konsumpcyjne.W tej chwili
    jestem za granica i ich nie splacam.
    kiedy wystepuje tzw. przedawnienie kredytu ( ubiegania sie banku co do
    odzyskania pieniedzy) Slyszalem ze ten okres jest po 3 latach , ale od ktorego
    momentu i czy jest to wogole prawda.
    Prosze o pomoc - Lukasz