  • 1. Data: 2003-10-11 06:24:44
    Temat: KPA - ilosć dni
    Od: "Aga i Marcin" <e...@t...cy>

    Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są w terminach określonych w
    kodeksie postępowania administracyjnego. Czy możecie powiedzieć ile to dni i
    ewentualnie gdzie tego szukać nie mam dostępu do KPA

    --
    Aga & Marcin

    !adres w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 2. Data: 2003-10-11 09:00:12
    Temat: Re: KPA - ilosć dni
    Od: "Marek Świtała" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Aga i Marcin" <e...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są w terminach określonych w
    > kodeksie postępowania administracyjnego. Czy możecie powiedzieć ile to dni
    > ewentualnie gdzie tego szukać nie mam dostępu do KPA

    Organy adminsitracji publicznej zobowiązane są złatawiać sprawy bez zbędnej
    zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postepowania wyjaśniajacego powinno
    nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca - a sprawy szczególnie
    skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy. (art 34-35 kpa)

    Marek Świtała
    www.lexpress.pl - o prawie nie (tylko) dla prawników