  • 1. Data: 2017-10-26 11:19:15
    Temat: KOD Andersa: Będzie trzeci proces dwukrotnie uniewinnionych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    To za którym razem sąd rejonowy wreszcie wyda właściwy wyrok?! :-)

    Chętnie bym za to _solidnie_ opierdolił Ziobrę (PiS+) gdyby taka
    praktyka powtarzania procesów do "właściwego" skutku nie była za szeroka
    również pod innymi rządami RP3.

    Tak mogę tylko opierdolić Ziobrę że nie skończył z taką złą tradycją.

    [1] https://news.google.com/story/dY1m6Y7g7KrFLsMdoya7ye
    _ZrGtbM?hl=pl&ned=pl_pl
    [2] https://wiadomosci.wp.pl/jest-wyrok-za-zaklocenie-wy
    stawy-o-gen-andersie-przez-dzialaczy-kod-61808745834
    10817a

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-10-26 21:16:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2017 o 11:19, A. Filip pisze:
> [...]
    > również pod innymi rządami RP3.
    >
    > Tak mogę tylko opierdolić Ziobrę że nie skończył z taką złą tradycją.

    Przecież nie po to odzyskali sądy, żeby one ślepe i sprawiedliwe były.

    BTW - jakieś przykłady procesów do skutku (najlepiej z kontekstem
    politycznym)? Niewykluczam, że były, ale jakoś nie miałem wrażenia, że
    to "szeroko stosowana praktyka"

    Shrek

  • 3. Data: 2017-10-26 23:08:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > BTW - jakieś przykłady procesów do skutku (najlepiej z kontekstem
    > politycznym)? Niewykluczam, że były, ale jakoś nie miałem wrażenia, że

    Akurat w procesach "które zapadają w pamięć" (społeczeństwu) to o wiele
    za częsta praktyka.

    Z tego co mi się _najbardziej_ wbiło w pamięć:
    + Kościuk - *pięć* procesów [A]
    + zomole z Wujka - 3 procesy [B]
    Akurat wszystko to "późni siłowi utrwalacze komunizmu" wiec mi ich osobiście
    żal "mało" ale powagi prawa i procesu karnego mi żal _nawet na nich_.

    Dla Kościuka mam tyle litości co dla policyjnej bandy czterech z
    paralizatorem z zaciemnionej toalety Wrocławskiego komisariatu.
    Niech ich procesują aż do _właściwego_ skutku, choćby i sześć razy
    byle się wyrobili przed przedawnieniem.

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Przemyk
    > Sąd, który w *piątym* procesie w 2008 roku skazał Ireneusza Kościuka
    > za pobicie Grzegorza Przemyka na cztery lata, [...]
    > W połowie grudnia 2009 roku sąd apelacyjny w Warszawie uznał, że
    > sprawa śmierci Grzegorza Przemyka przedawniła się 1 stycznia 2005. Tym
    > samym umorzył proces Ireneusza Kościuka[13]

    [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Pacyfikacja_kopalni_Wu
    jek#Procesy_karne_w_sprawie_pacyfikacji

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2017-10-27 06:37:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2017 o 23:08, A. Filip pisze:

> [...]
    > za częsta praktyka.
    >
    > Z tego co mi się _najbardziej_ wbiło w pamięć:

    No to ma być "częsta praktyka"?

    Ponadto to trochę co innego jak zabijesz człowieka jako przedstawiciel
    władzy, a co innego jak pójdziesz przeciw niej pokrzyczeć.

    Ty masz ewidentnie wpływanie ministerstwa na wyrok. Oczywiście można
    powiedzieć "to jest grupa prawna - nie masz dowodu" ale...
    http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/zlodzi
    ej-nie-bylo-jeszcze-procesu-a-pani-juz-wydala-wyrok.
    jpg

    Shrek

  • 5. Data: 2017-10-27 14:47:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Shrek* napisał(-a):

    > BTW - jakieś przykłady procesów do skutku (najlepiej z kontekstem
    > politycznym)?

    Może prywatna wojna Ziobry z lekarzami w sprawie śmierci jego ojca, na
    potrzeby której to sprawy stworzono przepisy dzięki którym nie Ziobro, a
    całe społeczeństwo płaci koszty ekspertyz?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2017-10-27 16:43:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    *Shrek* napisał(-a):

    >Może prywatna wojna Ziobry z lekarzami w sprawie śmierci jego ojca,
    >na potrzeby której to sprawy stworzono przepisy dzięki którym nie
    >Ziobro, a całe społeczeństwo płaci koszty ekspertyz?

    A koniec koncow spoleczenstwo zaplacilo, czy sprawa ciagle w sadzie i
    nie wiadomo kto zaplaci ?

    J.

  • 7. Data: 2017-10-27 20:14:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2017 o 14:47, Big Jack pisze:

    > Może prywatna wojna Ziobry z lekarzami w sprawie śmierci jego ojca, na
    > potrzeby której to sprawy stworzono przepisy dzięki którym nie Ziobro, a
    > całe społeczeństwo płaci koszty ekspertyz?

    Ale ja się pytałem o te za czasów innych rządów RP. Teza że obecnie
    rządzi straszydło jest... no cóż - naiwna. Więc podałeś przypadek tych
    samych rządów.

    Shrek

  • 8. Data: 2017-10-28 08:22:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Shrek* napisał(-a):

    > Ale ja się pytałem o te za czasów innych rządów RP.

    W którym miejscu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2017-10-28 18:59:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2017 o 08:22, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > W którym miejscu?

    W kontekście na post przedpiscy