  • 1. Data: 2009-09-07 20:04:03
    Temat: Jola
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Dzisiaj znowu po raz kolejny z rzędu widziałem jak pobił ją mąż. I on już ma
    przejebane. Ale nie o to mi chodzi. Mam całkiem sporą chatę i chciałbym jej
    zaproponować żeby zamieszkała u mnie. Całkowicie oddzielny pokój i łóżko.
    Czy będzie to problemem że mieszka u mnie?

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 2. Data: 2009-09-07 20:59:45
    Temat: Re: Jola
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

    Znowu ją pobił :-(
    Jago zgnoję

  • 3. Data: 2009-09-07 21:30:35
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

    > ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

    > Znowu ją pobił :-(
    > Jago zgnoję

    wielki bohater, który umie bić tylko kobiety.
    Zenada

  • 4. Data: 2009-09-08 12:12:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    games ni au koto ha itsumo tanosii

    > Sie qrwa Rycerz znalazl, jak zasluzyla to dostala.

    No to może pojedź mu pogratulować że taki mocny. Pewnie dziewczyny
    sprzedawane do burdeli też na to zasłużyły?

    > Nie wpierdalaja sie palancie w cudze zycie.

    Już nie muszę. Wystarczył jeden telefon do znajomego policjanta i facet
    prawie narobił w gacie ze strachu. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem :-)

  • 5. Data: 2009-09-10 06:36:45
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Już nie muszę. Wystarczył jeden telefon do znajomego policjanta i facet
    > prawie narobił w gacie ze strachu. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem
    > :-)

    Wpadli w kominiarach o 6:01, wyrwali drzwi, rzucili na podloge (skopali)
    zamkneli na 48h ?
    I teraz dowala za lewego Windows.