  • 1. Data: 2004-03-14 23:31:20
    Temat: Jestem oskarżycielem prywatnym - pytania...
    Od: "Czarna Wołga" <b...@o...pl>

    Witam, założyłem sąsiadce sprawę karną w grodzkim za publiczne obelgi,
    zniewagę, na co mam świadków. Wpłaciłem 300 złotych do kasy Sądu jako
    "oskarżyciel prywatny".
    Odbyła się już rozprawa "pojednawcza", oczywiście bez efektów (naiwny nie
    jestem), Sąd odroczył z urzędu gdyż sprawdza niekaralność oskarżonej, za
    kilka dni będzie już sprawa karna, ja jestem oskarżycielem....
    W pozwie opisałem całą sytuację i napisałem, że rządam ukarania, nie
    napisałem czego rządam...
    Co mam robić na rozprawie - domyślam się, że mam odczytać mój pozew, powołać
    świadków, prosić Sąd o opinię z Policji (dzielnicowy), wnosić o zwrot
    kosztów (300 zł), wnosić o karę (jaką??? - grzywna???, prace społeczne???).
    Czy muszę podać jakiś artykuł, paragraf na podstawie którego ją skarżę,
    jeśli tak to jaki?
    Co jeszcze? Poradźcie coś ogólnie, mam z sąsiadką takie przeboje, że ręce
    opadają (codzień kosciół, chór kościelny, a na chwila wyzywa na około
    wszystkich - mnie przede wszystkim od ch..., żonę od k.. i pluje po oknach,
    odstawia ponad przeciętne złośliwe numery).
    Dzięki za informacje
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-03-15 00:09:53
    Temat: Re: Jestem oskarżycielem prywatnym - pytania...
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Czarna Wołga" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W pozwie opisałem całą sytuację i napisałem, że rządam ukarania, nie
    > napisałem czego rządam...
    > Co mam robić [...]

    Zajrzeć do słownika?? HINT " żądam ".

  • 3. Data: 2004-03-15 12:10:43
    Od: "Czarna Wołga" <b...@o...pl>

    > Zajrzeć do słownika?? HINT " żądam ".

    Ja pierdziele! Aż mi wstyd! Ja taki oczytany inteligentny człek... Sorki :(