    From: "Kuba Gach" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Date: Tue, 20 Jan 2004 16:55:04 +0100

    Kto jest z Lublina to wie o co chodzi z MPK (miejskie przedsiępiorstwo
    komunikacyjne), a pewnie nie tylko w Lublinie o nim głośno :) Powiedzcie mi
    co mogę zrobić jeśli kontroler złapał mnie za rękę przy próbie wysiadania i
    wepchnął do autobusu, a gdy powiedziałem że nie ma takiego prawa (wydaje mi
    sie że nietykalność osobistą gwarantuje mi konstytucja) on powiedział że
    takie prawo ma. Dodam ze wtedy zadzwoniłem na policję, ale ona ustawiona
    jest "pod kontrolerów" i po przyjeździe radiowozu mowiąc prostym językiem
    raczej mnie olali.

    Pozdrawiam,
    Jakub Gach

    P.S. Nota bene miałem bilet ale jak już mowiłem w ramach prostestu przeciw
    praktykom MPK każdy uczeń i student próbuje w jakiś sposob z nimi walczyć, a
    ja chciałem zobaczyć do czego są w stanie posunąć kontrolerzy...