  • 1. Data: 2004-03-08 21:30:19
    Temat: znak towarowy a domena internetowa
    Od: "AR" <t...@g...pl>

    Mam następujący problem. Chcę przejąć od kolegi domenę internetową, do
    której zastrzegł sobie prawa. Problem jednak w tym, że zgłosiła się
    kancelaria prawna, która reprezentuje firmę o tej nazwie. Firma domaga się
    zaprzestania używania domeny o nazwie, zo do której ma zastrzeżony znak
    towarowy i żąda, w zamian za odstąpienie od oskarżenia, przekazania domeny.

    Moje pytanie jest następujące:

    - czy mogę mimo to używać tej domeny ale mieć na niej treści nie związane z
    działalnością firmy o tej samej nazwie?
    - czy mogę używać tego znaku, jeżeli firma ma ją zastrzeżoną jako znak
    towarowy do określonych kategorii usług?

    Prosze o pilną pomoc.

    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-03-08 22:07:38
    Temat: Re: znak towarowy a domena internetowa
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > - czy mogę mimo to używać tej domeny ale mieć na niej treści nie związane
    > działalnością firmy o tej samej nazwie?

    jest takie coś, że gdy nie stanowisz konkurencji dla tej drugiej firmy to
    mozesz. Jakiś czas temu czytałem na www.vagla.pl

    ST

  • 3. Data: 2004-03-09 07:22:42
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 8 Mar 2004 22:30:19 +0100, na pl.soc.prawo, AR napisał(a):

> [...]
    > - czy mogę używać tego znaku, jeżeli firma ma ją zastrzeżoną jako znak
    > towarowy do określonych kategorii usług?

    Znak towarowy jest przyznawany dla określonych rodzajów działalności,
    towarów usług itp.
    Jeżeli Twoja działalności nie jest związana z określonymi w decyzji o
    zstrzeźeniu znaku to możesz jej używać.

    --
    Mieczysław
    ----