  • 1. Data: 2006-10-19 19:18:04
    Temat: Jakie przepisy regulują ......?
    Od: "rowerzysta" <b...@o...pl>

    Witam Wszystkich. Zbieram różnego rodzaju dokumenty, a nie chcę czymać
    niepotrzebnie wszystkich dokumentów. Związku z czym moje pytanie do Was, Jakie
    przepisy regulują długość ważności różnego rodzaju dokumentów?. Za udzielone
    odpowiedzi z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
    rowerzysta

  • 2. Data: 2006-10-20 01:50:10
    Temat: Re: Jakie przepisy regulują ......?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rowerzysta wrote:
    > Witam Wszystkich. Zbieram różnego rodzaju dokumenty, a nie chcę czymać

    Czego nie chcesz robić? Nie wiem, co to znaczy, ale brzmi groźnie...

    > niepotrzebnie wszystkich dokumentów. Związku z czym moje pytanie do Was, Jakie
    > przepisy regulują długość ważności różnego rodzaju dokumentów?.

    Właściwe.

    > Za udzielone
    > odpowiedzi z góry dziękuję.

    Proszę uprzejmie. Rachunek prześlę pocztą ;->

  • 3. Data: 2006-10-20 07:30:55
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rowerzysta" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Jakie
    > przepisy regulują długość ważności różnego rodzaju dokumentów?. Za

    Tak praktycznie nie biorąc pod uwagę przepisów. Akty notarialne, metryki
    urodzenia , ślubu, dyplom itp całe zycie i przekazać wnukom na pamiątkę
    ZUS to co najmniej 10 lat, a najlepiej całe życie ( jakieś druki do kapitału
    początkowego zwłaszcza ), bo nigdy nie wiadomo czego zażądają i co może się
    przydać
    Jeśli chodzi o różne opłaty to płacę przelewem Inteligo i trzymam tylko
    ostatni wystawiony rachunek( nie dowód wpłaty), na którym jest saldo czyli
    napisane niedopłaty- nadpłaty.
    Podatki 6 lat chyba że mam jakąś ciągnącą ulgę wtedy dłużej.
    Pozdrawiam TMK
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org

  • 4. Data: 2006-10-20 07:42:32
    Od: stern <s...@0...pl>