  • 11. Data: 2002-07-10 14:36:48
    Temat: Re: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Czy wiec naprawde policja nie moze nic zrobic ?
    Jesli po 22:00 u sasiada jest impreza i wszyscy sie "nakuja" i krzycza i
    glosno leci muzyka i wezwe policje to oni nic nie moga zrobic ????????

    Myslalem ze taki gosc trafia na kolegium i tyle ...

    AndY

  • 12. Data: 2002-07-10 14:43:41
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    > mu
    > 997
    >
    > POlicja nie moze interweniowac ? Nie rozumiem ,.,

    Moze go uciszyc jak ich zechce wpuscic ;o(), z tego co zrozumialem z
    tlumaczenia panow z Policji oni sa tylko od interwencji a nie od wlepiania
    mandatow (wyglada to na kpine, wiem ale tak powiedzieli).

    > Tzn nie rozumiem ... policja przyjezdza i gosc sie wycisza ze oni nie maja
    > dowodow ? czy co ? czy dalej halasuje i nie otwiera policji ? cos nie tak
    > chyba ...

    Nie wycisza sie, kiedy przyjezdzaja goscio sobie pozwala w najlepsze, patrol
    go ucisza i tyle a na drugi dzien to samo :o((( Juz nerwy puszczaja czasami.
    Pozdrawiam Adam

  • 13. Data: 2002-07-10 19:31:32
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > glosno leci muzyka i wezwe policje to oni nic nie moga zrobic ????????
    >
    > Myslalem ze taki gosc trafia na kolegium i tyle ...

    Gdzie jeszcze istnieje kolegium ?

  • 14. Data: 2002-07-10 19:35:11
    Od: Piotr <f...@o...poczta.pl>

    AndY wrote:

    > Czy wiec naprawde policja nie moze nic zrobic ?
    > Jesli po 22:00 u sasiada jest impreza i wszyscy sie "nakuja" i krzycza i
    > glosno leci muzyka i wezwe policje to oni nic nie moga zrobic ????????

    Nie musi być po 22:00. Wcześniej też trzeba się zachowywać przyzwoicie!
    Piotr

  • 15. Data: 2002-07-10 20:04:08
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    AndY wrote:

> [...]
    > glosno leci muzyka i wezwe policje to oni nic nie moga zrobic ????????
    >
    > Myslalem ze taki gosc trafia na kolegium i tyle ...

    Nie wiem , pytaj policji.
    Znam wielu policjantow i kolega mial takie chalasy sasiedzkie noca,
    dzwonil na komende miejska i wojewodzka i odmowili przyjazdu.
    Koniecznie chcieli zeby podal nazwisko, a on nie chcial, gdyz wedlug
    prawa takiego obowiazku nie ma, bo sasiada znal i obawial sie pocietych
    gum w samochodzie, rozbitej szyby.

    Ale widocznie uznali inaczej i cala noc nie spal.
    Zadzwon do KG na numer 0-800... i sie poradz.

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze baaaardzo trudno zwalczyc halas w
    nocy. To nie Niemcy, ze policja reaguje na halas natychmiast.
    Gdy parkowalem pod hotelem w Berlinie w strefie ciszy i zostawilem na
    chwile wlaczony silnik, gdy wyjmowalem bagaze, to policja przyjechala w
    ciagu minuty i kazali mi wylaczyc silnik.
    A byl dzien.
    Ale strefa mieszkaniowa, strefa ciszy, wypoczynkowa i reakcja
    natychmiastowa.

    Ta dyskusja byla na grupie medycyna i jeden pisal, ze wyprowadzil sie z
    Sopotu i podziekowal miastu, bo co nac slyszal z plazowych dyskotek
    dudnienie jak przy trzepaniu dywanow.
    Czyli rytmiczne infradzwieki
    bummmm-bummmm-bummmm- bummm i tak przez cala noc.
    Mokry piasek przenosi infradzwieki na odleglosc kilometrow bez istotnej
    straty mocy.

    Policja nie ma jak zmierzyc czestotliwosci, ani mocy, a infradzwieki
    maja to do siebie, ze sa malo slyszalne, nawet gdy moc 1000 W.
    Slyszalne sa juz od 10 Hz, ale nawet gdy nieslyszalne, to sa odczuwalne
    jako sciskanie glowy i calego ciala, jako duze zmiany cisnienia.
    Poczytaj o japonskich torturach wiezieniach w czasie IIWS.
    Stosowano rytmicznie opadajace krople wody.
    Po 1-2 dniach wiezien sie przyzna do wszystkiego, albo glowe rozbije o
    mur.

    Jezeli chcesz sobie pomoc, to trzeba wesprzec policje, zlozyc sie na
    sprzet i kupic go i udostepnic w kazdym miescie do pomiarow noca, jak
    alkomaty, radary.
    Mikrofony moge sprowadzic + loggery do calodobowej rejestracji.
    Bez sprzetu nic nie zrobisz.
    Jezeli dbasz o zdrowie to lepiej sie przeprowadzic.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 16. Data: 2002-07-11 07:20:13
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > glosno leci muzyka i wezwe policje to oni nic nie moga zrobic ????????

    A jak sie ma sprawa nie wpuszczenia plicji przez takiego delikwenta do
    mieszkania ? POjawil sie tu taki watek bo przeciez nakazu policja nie ma a w
    srodku nikogo raczej nie morduja ... to jak gosc ich nie wpusci to najwyzej
    moga popukac ????

    AndY

  • 17. Data: 2002-07-11 10:28:27
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Adaś N. wrote:
    > Nie wycisza sie, kiedy przyjezdzaja goscio sobie pozwala w najlepsze, patrol
    > go ucisza i tyle a na drugi dzien to samo :o((( Juz nerwy puszczaja czasami.

    Z tego wniosek, że policji nie chce się dobrać mu do skóry. Może być
    tak, że chłopcy pogadają i nic z tego nie wynika. Ślad nie zostaje w
    papierach. Trzeba ponawiać zgłoszenia i skompletować notatki służbowe z
    interwencji.
    Piotr

  • 18. Data: 2002-07-11 10:56:38
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > Ktory sad moze oceniac poziom halasu i przekroczenia norm halasu na
    > podstawie oswiadczen swiadkow ?

    Wcale nie musi oceniać poziomu hałasu. Nie ma np. miernika chamstwa. Sąd
    nie musi odnosić się do norm hałasowych.

    > ITB pomiarow natezenia infradzwiekow nie prowadzi.
    Infradźwięki nie mają tu nic do rzeczy.

    > Idz na policje i znajdz mi policjanta, poza laboratorium
    > kryminalistyki KGP ktory wie jak mierzyc ciagle poziom natezenia
    > halasu infradzwiekow, ma odpowiedni sprzet i przedstawiajac notatke
    > sluzbowa w sadzie, wygra sprawe .

    Na szczęście tego nie musi robić i co z tymi infradźwuiękami?

    > To ma najwiecej do rzeczy. Gdyz poziomy natezenia halasu w osiedlach
    > mieszkaniowych reguluja obowiazujace normy halasu okreslane rowniez
    > dyrektywami UE.

    A w jakich to normach dotyczących "hałasu w osiedlach" występuje
    natężenie dźwięku?

    >I o ile normy dla zakladow przemyslowych i metody
    > pomiaru sa znane, to brak jest skutecznych uregulowan normatywnych i
    > prawnych, jak i czym mierzyc natezenie halasu na soeidlu
    > mieszkaniowym, w mieszkaniu itp.

    No trzeba się na coś zdecydować, zlbo normy, albo ich brak. A w UE to
    jeszcze nie jesteśmy.

    > Poczytaj materialy Ministerstwa Ochrony Srodowiska, ktore juz tutaj
    > wielokrotnie cytowalem.

    Znam je dobrze i co więcej rozumiem co tam jest napisane.

    > Istotna na osiedlach mieszkaniowych jest skumulowana dawka
    > promieniowania akustycznego i czas ekspozycji. Poniewaz pomiary sa
    > prowadzone chwilowo, to podstawowa istota badania, jaka jest czas
    > ekspozycji, zostaje zaniechana i zlekcewazona.

    Jak się już robi pomiary, to właśnie jest odwrotnie niż piszesz i
    dlatego trudno wykazać przekroczenie norm.

    Ten "wykład" o infradźwiękach przypomina mi zajęcia z wojskowego
    szkolenia studentów, gdzie usłyszałem rewelacyjne informacje o tajnej
    "broni infradźwiękowej zwanej też ultradźwiękową".
    Piotr

  • 19. Data: 2002-07-12 08:31:24
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Piotr Fonon wrote:

> [...]
    > szkolenia studentów, gdzie usłyszałem rewelacyjne informacje o tajnej
    > "broni infradźwiękowej zwanej też ultradźwiękową".

    Mowisz, ze znasz materialy min. ochrony srodowiska nt. infradzwiekow a
    piszesz takie bzdury.
    Ciagle sie pytasz czemu infradzwieki.
    No wlasnie dlatego, ze to pasmo ponizej 20 Hz , zostalo uznane za
    przydatne do wykorzystania w celach wojskowych jako bron.
    I nie sa to zajecia wojskowe, ale oficjalne materialy.
    To z budowy konstrukcji, budowli, mieszkan wynika, ze infradzwieki nie
    sa tlumione przez sciany, wykladziny, gabkowe wygluszenia i bez istotnej
    utraty mocy przenosza sie np. w wiezowcu po wszystkich pietrach do
    pomieszkan, w ktorych sa nastepnie wzbudzane , gdy pojawia sie warunki
    komory rezonansowej.
    To infradzwieki duzej mocy sa slyszalne dopiero od 10 Hz, a odbierane
    calym cialem jako pulsacyjne zmiany cisnienia powietrza.
    I to infradzwieki sa najgrozniejsze w pasmie fonicznym, gdyz oddzilywuja
    szkodliwie na tkanki, na system immunologiczny, na prace serca. A co
    najwazniejsze, jedynie nieliczne materialy, konstrukcje,
    moga tlumic infradzwieki i chronic przed nimi mieszkancow
    czy pracownikow.

    Zatem nie pisz ze cos na ten temat wiesz, znasz, czy przeczytales,
    bo z powyzszego wynika ze nic.

    Jacek

  • 20. Data: 2002-07-12 14:04:35
    Od: "Adaś" <N...@f...onet.pl>

> [...]

    >tak, że chłopcy pogadają i nic z tego nie wynika. Ślad nie zostaje w
    >papierach. Trzeba ponawiać zgłoszenia i skompletować notatki służbowe z

    A jak mam kompletowac te natotaki?
    Pozdrawiam Adam