  • 1. Data: 2002-07-08 10:59:16
    Temat: znowu gospodarz - zakręca gaz
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>

    Od dwóch lat wynajmuję lokal mieszkalny - poddasze domu jednorodzinnego.
    Umowy najmu są spisywane na okresy jednoroczne. Ostatnie przedłużenie umowy
    było w kwietniu br. 15 06 br złożyłam wymówienie z datą 31 08 br. Od tego
    czasu przestał się kłaniać, wyrczy na moją Córkę, w koniecznych rozmowach
    jest niegrzeczny.

    Od dwóch tygodni regularnie nam zamykany zawór gazu [licznik na budynku].
    Nikt inny [dzieci, sąsiedzi, pies ;)] nie ma dostępu do licznika. Pozostaje
    Gospodarz.
    Co z tym fantem robić? Dzielnicowy, Gazownia ...
    Przecież, aż strach ...

    Pozdrawiam
    Krystyna