    From: "Miraz" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie ma prawo pracodawca a jakie pracownik?
    Date: Fri, 19 Mar 2004 22:56:43 +0100

    Cześć,

    Sprawa jest następująca. Pracuje w małej firmie handlowo-usługowej na
    stanowisku referenta w dziale sprzedaży. Jestem na okresie próbnym, którego
    zostało ok. 3 tygodni. Dowiedziałem się dzisiaj, że od poniedziałku mam
    pracować na innym stanowisku. Umotywowane to było w kadrach tym, że
    niewłaściwie obsługuję komputerowy. Gdy pytałem kierowniczkę mojego działu
    wymieniła to że się nie sprawdziłem na tym stanowisku. I przytoczyła kilka
    innych powodów, tj. ze słabo współpracuje z grupą tam pracujących osób,
    zdarzają mi się błędy w obsłudze systemu komputerowego, niewłaściwie
    rozmawiam z klientami. Ja uważam, ze większość głównych zadań, wykonuje
    płynnie i poprawnie.
    Nie chce zmieniać stanowiska pracy, bo drugie jest gorsze. I teraz
    pytanie o moje prawa. Na umowie jest jasno napisane ze jestem referentem w
    dziale sprzedaży. I to jest dokument. Druga rzecz która dysponuje to lista
    obowiązków które powinienem wykonywać na tym stanowisku. Podpisywałem to w
    trzech egzemplarzach, ten który zostali dla mnie jest niestety bez podpisu
    p. kierownik(przeoczenie). Kierowniczka chce mnie przenieść na inne
    stanowisko w innym dziale, motywując tym ze to tez będzie referent. Jak mogę
    obronić swoich praw do pracy na tym samym stanowisku?

    Mirek