  • 1. Data: 2006-11-15 07:22:50
    Temat: Jakie krzesło do komputera?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Na razie wysiaduję te swoje 10h (pracuję w domu przed kompem) na
    kompletnie tragicznym szajsie NowegoStylu, takim biurowym za <200 zł.
    Niewygodne to, skrzypi, trzeszczy, rozwala się, oparcie odchyla się
    tak, że mając głowę prosto patrzę w zręb ściany i sufitu. Porażka
    totalna, nie kupiłbym tego nawet wrogowi. Tragedia. Postanowiłem to
    wypi*lić na śmietnik (przeszła mi przez głowę myśl, żeby podarować do
    jakiegoś domu dziecka, ale potem się zreflektowałem, że przecież te
    dzieci nic złego nie zrobiły, żeby je na to skazywać...).

    Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być trwałe, wygodne, w cenie do 500
    zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
    kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-11-15 07:23:22
    Temat: Re: Jakie krzesło do komputera?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:
> [...]
    > jakiegoś domu dziecka, ale potem się zreflektowałem, że przecież te
    > dzieci nic złego nie zrobiły, żeby je na to skazywać...).

    Rozumiem, że chcesz pozwać producenta krzeseł? :)

    > Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być trwałe, wygodne, w cenie do 500
    > zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
    > kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)

    Może UWU z Profim?

    P.

  • 3. Data: 2006-11-15 07:36:49
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paszczak napisał(a):

    > Rozumiem, że chcesz pozwać producenta krzeseł? :)

    > Może UWU z Profim?
    >
    > P.

    krzeslo fotel jest fajne do czasu, wykosztuj sie troszke i kup klekosiad.

    P.

  • 4. Data: 2006-11-15 07:57:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@h...pl> napisal(a):

    > Rozumiem, że chcesz pozwać producenta krzeseł? :)

    Już kancelnąłem, a Ty wyciągasz posta ;)

    > Może UWU z Profim?

    Sprawdzę, aczkolwiek myślałem o takim 'dyrektorskim'. Tylko nie mam
    pojęcia jak przystaje ono do pracy przy kompie.

    No i nie podoba mi się płócienna tapicerka, bo po kilku miesiącach
    wysiadywania zaczyna źle pachnieć. :)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-11-15 12:24:39
    Od: "A." <a...@v...pl>

    > krzeslo fotel jest fajne do czasu, wykosztuj sie troszke i kup klekosiad.

    ... żeby się nabawić zwyrodnienia stawów kolanowych ? :-)

  • 6. Data: 2006-11-15 13:19:54
    Temat: Re: [OT] Jakie krzesło do komputera?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    > Sprawdzę, aczkolwiek myślałem o takim 'dyrektorskim'. Tylko nie mam
    > pojęcia jak przystaje ono do pracy przy kompie.

    Ja mam teraz takie i narzekam :( Podłokietniki takie wypasione, że
    nie da się wjechać krzesłem pod biurko (tj. podłokietniki zawadzają).
    Odkręciłem je - to zaczęły mnie boleć ręce z braku podparcia. Czas
    to wywalić.

    > No i nie podoba mi się płócienna tapicerka, bo po kilku miesiącach
    > wysiadywania zaczyna źle pachnieć. :)

    Może mają jakiś plastick :] W każdym razie mają trochę ciekawych tapicerek.

    No i poza tym tapicerkę można czasem wyprać ;)

    P.

  • 7. Data: 2006-11-16 08:14:15
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    A. napisał(a):

    > ... żeby się nabawić zwyrodnienia stawów kolanowych ? :-)

    jak pawoidlowo usiadziesz to si en enabawisz :) ja jakos funkcjonuje
    przez rok :)