    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie krzesło do komputera?
    Date: Wed, 15 Nov 2006 07:22:50 +0000 (UTC)

    Na razie wysiaduję te swoje 10h (pracuję w domu przed kompem) na
    kompletnie tragicznym szajsie NowegoStylu, takim biurowym za <200 zł.
    Niewygodne to, skrzypi, trzeszczy, rozwala się, oparcie odchyla się
    tak, że mając głowę prosto patrzę w zręb ściany i sufitu. Porażka
    totalna, nie kupiłbym tego nawet wrogowi. Tragedia. Postanowiłem to
    wypi*lić na śmietnik (przeszła mi przez głowę myśl, żeby podarować do
    jakiegoś domu dziecka, ale potem się zreflektowałem, że przecież te
    dzieci nic złego nie zrobiły, żeby je na to skazywać...).

    Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być trwałe, wygodne, w cenie do 500
    zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
    kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)
    --
    Samotnik