  • 1. Data: 2002-09-12 23:07:21
    Temat: Jakie dowody zabrac ze soba
    Od: "Artur Cimoch" <a...@N...gazeta.pl>

    Oszukano mnie na jednej z aukcji internetowej [Allegro]
    Chcialbym isc z tym na policje i zglosic sprawe.
    Kwota na jaka mnie oszukana jest dosc znikoma - 180zl. ale zawsze cos.
    Oszukano mnie w nastepujacy sposob:
    -wygralem aukcje dot. telefonu aukcja opiewala na sume okolo 900zl. WPlacilem
    zaliczke 180zl. i czekalem na telefon ale go jak wiadomo nie otrzymalem.
    Przy wygraniu aukcji wplacalem na konto maja tylko imie nazwisko numer konta
    nazwe ulicy miejscowosc (numeru domu nie mialem) i potem zero kontaktu. Za
    kilka dni okazalo sie ze gosc oszukal kilka/kilkanascie osob w taki sam
    sposob jak mnie.
    Wiec sie pytam co mam zabrac ze soba idac na policje?
    Logi maili jakie mam podczas korespodnowania z nim ?
    Wyciag z przelewu ktory wykonalem {szlo z mojego konta z mBanku do PKO}
    ALlegro niestety w danej chwili nie poda mi dokladnych logow z logowania sie
    danego uzytkownika - dopiero wtedy udastepni jak policja 'poprosi'
    ---
    Prosze o jakies wskasozki co do tej sprawy, bo to taka pierwsza sytuacja i
    pierwszy raz bede mial stycznosc z Policja, a moze nie ma sensu isc wogule na
    policje? A moze oni nie wiedza co to internet i aukcje internetowe? :)

    To tak w duzym skrocie.
    Pozdrawiam
    a...@e...pl