  • 1. Data: 2004-10-17 19:24:33
    Temat: Re: Jaka zaliczka.
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Okoń wrote:
    > Witam!
    > Chciałbym się spytać czy istnieje jakieś niepisane czy pisane prawo na temat
    > wielkości zaliczki.

    nie ma

    > Ile procent całości sumy stanowi jej wielkość.
    > Czy osoba domagająca się jej może zaocznie decydować o jej wielkości?Czy
    > jest jakiś paragraf, czy przepis normujący tą sprawę?

    decydują obie strony...

    KG

  • 2. Data: 2004-10-17 19:26:46
    Temat: Jaka zaliczka.
    Od: "Okoń" <S...@w...pl>

    Witam!
    Chciałbym się spytać czy istnieje jakieś niepisane czy pisane prawo na temat
    wielkości zaliczki. Ile procent całości sumy stanowi jej wielkość.
    Czy osoba domagająca się jej może zaocznie decydować o jej wielkości?Czy
    jest jakiś paragraf, czy przepis normujący tą sprawę?
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    Andrzej. P

  • 3. Data: 2004-10-17 19:26:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <S...@w...pl> napisal(a):
    > Witam!
    > Chciałbym się spytać czy istnieje jakieś niepisane czy pisane prawo na temat
    > wielkości zaliczki. Ile procent całości sumy stanowi jej wielkość.

    Dowolny.

    > Czy osoba domagająca się jej może zaocznie decydować o jej wielkości?

    Sprzedawca? Pewnie.

    > Czy jest jakiś paragraf, czy przepis normujący tą sprawę?

    O ile mi wiadomo nie.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 4. Data: 2004-10-17 20:25:26
    Od: "Okoń" <S...@w...pl>

    Śliczne dzięki za błyskawiczną odpowiedź :-))))
    Andrzej

  • 5. Data: 2004-10-17 20:28:06
    Od: "Okoń" <S...@w...pl>

    Serdeczne dzięki za odpowiedź. :-)))