  • 1. Data: 2004-02-12 12:48:43
    Temat: Jaka moc prawną,a ma oswiadczenie.....
    Od: "Jendrek" <j...@h...krakow.pl>

    ze zamieszkujacy w domu na mojej dzialce, na moje zadanie w kazdej chwili go
    opuszcza , jak rowniez jestem upowazniony do przebywania w tym domu oraz
    usuniecia osob i rzeczy w przypadku ich nieobecnosci a takze zameldowania i
    wymeldowania kazdej osoby. Podpowie mi ktos ? Oswiadczenie zlozone w Biurze
    notarialnym , z podpisami!!!!! Tak gwoli informacji, wlascicielka dzialki
    /juz nie, bo w KW ja jestem wlascicielem/ żąda ostrej kwoty na
    wyprowadzenie sie, bo nie ma gdzie isc/
    dzieki za porade
    Jendrek

  • 2. Data: 2004-02-12 13:14:12
    Temat: Re: Jaka moc prawną,a ma oswiadczenie.....
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Jendrek wrote:

> [...]
    > dzialki
    > /juz nie, bo w KW ja jestem wlascicielem/ żąda ostrej kwoty na

    A oswiadczenia ze opuszcza dom w akcie notarialnym przypadkiem nie ma ?

    Boguslaw