  • Data: 2003-06-21 15:32:54
    Temat: Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?
    Od: "SlainE" <s...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów

    Mam problem i liczę na to że pomożecie mi go rozwiązać.
    26.05.03 kupiłem samochód, jak się później okazało miał on wiele wad
    ukrytych o których sprzedający mi nie powiedział. Samochód jest teraz u
    mechanika. Specjalista stwierdził że samochód musiał mieć wypadek w wyniku
    którego została uszkodzona chłodnica. Przez tą chłodnice samochód stoi teraz
    w naprawie, gdyż silnik podczas jazdy się zagrzał. Chcę uzyskać od
    sprzedającego zwrot kosztów naprawy.
    Moje pytania:
    Czy jest sposób aby odzyskać część pieniędzy od sprzedawcy ?
    Jak załatwić to polubownie ?
    Jak załatwić to sądownie ?
    Jaka jest procedura pozwania i jakie stawia się w tym wypadku zarzuty ?
    Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

    Jak ma się to wszystko do umowy kupna - sprzedaży - jest tam paragraf który
    mówi że stan samochodu jest mi znany.

    Co z tym zrobić , poradźcie !!