  • Data: 2003-06-22 16:34:00
    Temat: Re: Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?
    Od: "SlainE" <s...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bd2vi1$cse$1@pippin.warman.nask.pl...
    > po pierwsze ile lat ma auto?
    > jeżeli samochód jest wiekowy tzn ponad 5 lat /albo 100 000 km/ to wszystko
    > może się zdarzyć i nikt tu nie ma winy
    > uszkodzenie chłodnicy rozumiem że była dziurawa......
    > a kierowca nie widział wskaźnika temperatury że coś złego się dzieje?

    Wskaźnik temp. nie działał i nie wiedziałem jaka była temperatura.
    Auto ma 11 lat, chłodnica a raczej jej połowa gdyż dolna jej część to tylko
    same kanał bez lamelek
    (nie wiem czy taka to się fachowo nazywa, pewnie nie) pękła podczas jazdy.
    Chodzi mi tylko o jedno:
    Czy mogę odzyskać część pieniędzy, skoro sprzedający zataił fakt że auto
    jest powypadkowe. !