  • 1. Data: 2003-01-28 18:21:47
    Temat: Jaka jest dopuszczalna wartosc paczki aby uniknac cla?
    Od: "M. Alexander" <A...@t...pl>

    Jaka jest dopuszczalna wrtosc paczki dla osoby prywatnej?
    Wiem, ze 40 euro, ale co jak zamawiam z kraju, gdzie jest inna waluta
    (chodzi mi konkretnie o USA (dolary) i Wielka Brytanie (funty)).

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2003-01-28 19:26:18
    Od: "Pawel" <w...@w...pl>

    W takich sytuacjach najczesciej, bieze sie pod uwage wartosc 40 EURO i
    przelicza sie na walute interesujaca Ciebie.
    p.

  • 3. Data: 2003-01-29 13:23:04
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b16h5i$c6q$1@news.tpi.pl>, M. Alexander wrote:
    > Jaka jest dopuszczalna wrtosc paczki dla osoby prywatnej?
    > Wiem, ze 40 euro, ale co jak zamawiam z kraju, gdzie jest inna waluta
    > (chodzi mi konkretnie o USA (dolary) i Wielka Brytanie (funty)).

    A nie 70?
    Przeliczasz, zapewne po kursie NBP.

    --
    Marcin