  • 1. Data: 2003-01-28 16:43:09
    Temat: Re: Mlodziezówka PZPR jedzie do Waszyngtonu
    Od: "jdr" <j...@w...net>

    A wszystko to dlatego, ze J. Solana i G. Brown zaczeli
    promowac Kwasniewskiego na sekretarza NATO.
    Ten poczul sie tak usatysfakcjonowany, ze wprost zatracil
    proporcje w zachowaniu prestizu glowy panstwa.

    To samo dzieje sie z inna, wczesniejsza glowa panstwa naszego,
    ktora co miesiac to nowe mysli na temat swojej przyszlosciowej
    kariery wyglasza...

    Niektorzy sadza, ze sa niezastapieni i swiat bez nich
    na wysokim stanowisku - nie bedzie istniec.

    > Ten w spokojnych slowach, prostym jezykiem, jak do
    > niedorozwinietego dziecka, wytlumaczyl publicznie po raz którys, ze
    > Polaków traktuje sie tak samo jak kazdego innego, ze ani czlonkostwo
    > Unii Europejskiej, ani przyjazn polsko-amerykanska, ani papiez, ani
    > Kosciuszko nic do wiz amerykanskich nie maja.

    A tu akurat jest, wg mojej opinii, troche nie tak.
    Bowiem tak dlugo jak bedzie istniec rynek pracy
    "na czarno" w USA tak dlugo beda nie tytlko Polacy
    ale i setaka innych nacji lamac prawo i stac w kolejce
    po wizy do USA. Zwalanie calej winy na Polakow
    w tej maetrii nie rozwiazuje problemu.

    Ale, oczywiscie ma Pan racje w tym punkcie, ze poszanowanie
    prawa w naszym narodzie nie jest chlubna dewiza. Ale przyklad
    idzie z G O R Y. Prezydent OMC magister, "przejezyczyl sie"
    i to zostalo przyklepane. Polskie elity pezetperowskie
    rozkradly majatek Ludowy - i to tez zostalo przyklepane.
    A na wszsytko istnieje przeciez przepis prawny, ktory glosi,
    " kto umyslne wprowadzanie w blad dla wlasnej korzysci"
    urzad czy opnie publiczna podlega .... takiej a takiej karze....
    Kto przywlaszcza mnienie panstwowe podlega karze....
    Prawo jest ... ludzie wiedza... A Trybunaly sadowe zamiast
    sadzic winnych przestepstw - to ich raczej uniewinniaja.
    Liberalizm i polityczna poprawnosc robia kariere
    nad Wisla....;-) Panstwo prawa - stalo sie panstwem
    bezprawia. I jakos nikogo to w kraju nie martwi.

    Jdr

    "Stary Wiarus" <s...@m...com> wrote in
    message news:fcd93bbc.0301280405.795d0ceb@posting.google.com
    > Wyjatkowego idiote zrobil z siebie na ochotnika Olo:
    >
    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030115/swiat/swiat_a
    _1.html

    > jak rowniez Cimoszcze:

    http://dziennik.pap.com.pl/index.html?dzial=POS&podd
    zial=POLI&id_depeszy=112
    75139

    > a jeszcze przed nimi oboma byly ideolog PZPR Pastusiak, pokazujac jaki
    > z niego spec od Stanow Zjednoczonych i Kanady:

    http://www.forumpolonia.com/cgi-bin/ib3/ikonboard.cg
    i?s=3e365ee185e4ffff;act
    =ST;f=3;t=589;st=0