eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak założyć księgę delegacji w firmie? › Re: Jak założyć księgę delegacji w firmie?
  • Data: 2002-08-31 21:42:12
    Temat: Re: Jak założyć księgę delegacji w firmie?
    Od: Marcyś <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "zygi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:akqpha$9n3$1@news.tpi.pl...
    > Wiem może, że to dla niektórych z was jest banalne pytanie ale ja się
    > dopiero wdrażam do pracy i na poniedziałek szef mi powiedział, że mam coś
    > takiego zrobić i tak by miało ręce i nogi - chciałabym aby to było
    > profesjonalne więc liczę, że jeśli ktoś taki zeszyt robił to mi podpowie
    co
    > tam powinnam wpisać, zaznaczam, że jest to filia firmy więc ja nie będę
    > rozliczała tych delegacji.
    > Będę wdzięczna za sugestie bo ja nie bardzo jeszcze wiem jak to powinno
    > wyglądać, dodam, że nie mam pojęcia.
    > pozdrawiam
    > Zuzanna
    >

    Potem każe Ci założyć księgę korzystania z kibla.
    Ktoś cały czas twierdzi, że mamy odbiurokratyzować
    nasze życie.

    Weź dowolny zeszycik, zatytułuj go szumnie "Księga
    delagacji" i daj szefowi niech się raduje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1