    From: " Arccco" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak wywalic kogoś z pomieszczenia handlowego ??
    Date: Wed, 21 Jan 2004 17:31:29 +0100

    Przez jakiś czas urzyczałam nieodpłatnie pomieszczenia firmie która
    prowadziła w nim handel. Niestety juz nie jest to "zaprzyjaźniona" firma i
    chciał bym aby opuścili oni lokal. Niestety ustne wezwania do opuszczenia
    lokalu nie skutkują. Jakie kroki prawne mogę przyczynić aby opuścili oni mój
    lokal.
    Dodam tylko że jest to lokal kupiony do spólki z drugą osobą a nie wiem jak
    ta druga osoba się na to "upatruje".

    /Arccco

    BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!!!!!!!!!!!