    From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak wyegzekwowac zasadzone widzenia z dzieckiem ..
    Date: Wed, 8 Aug 2007 22:45:26 +0200

    Witam,

    Sad zabezpieczył mi widzenia z dzieckiem (raz w miesiacu moge zabrac córkę
    na weekend) na czas odroczonej rozprawy o ustalenie widzeń.
    Jest to efektem miedzy innymi nie stawiania sie na rozprawy matki mojego
    dziecka.
    Sad rowniez wzial po uwage fakt ze córka (3 latka) powinna miec kontakt z
    ojcem, bo matka uniemozliwia mi widzenia juz od lutego, kiedy sie
    wyprowadzila z mojego miasta.

    Problem polega na tym, ze nie moge sie skontaktowac z matką mojego dziecka i
    ustalic terminu zaabrania córki, miasto do ktorego sie wyprowadzila jest
    oddalone o 200 km, nie moge tam jezdzic i czekac az sie pojawi.

    Minal juz czas, w ktorym mogla wniesc zazalenie na postanowienie sadu, wiec
    teraz ruch po mojej stronie.

    Mam zamiar wysłać jej list polecony z proponowanymi terminami odwiedzin na
    kolejne 6 miesiecy, ale pewnie nie odpowie na niego.

    I teraz moje pytanie:

    Co wtedy ??
    Skarga do sądu, ze pozwana nie stosuje sie do postanowien sadu ??
    Co jej grozi, upomnienie, grzywna ??

    Takie kroki moga znowu potrwac, moze nawet kilkanascie tygodni.

    Co zrobić, eby wyegzekwowac postanowienie sadu ??
    Na razie nie chce angazowac policji, chociaz pomyśłem, eby napisać donos do
    jej dzielnicowego, moze jej przetłuaczy.

    dzieki za wszelkie podpowiedzi
    MC