  • 1. Data: 2003-06-18 20:31:03
    Temat: Jak wydębić należności od ZUS ???
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    Swego czasu prowadzilem DG i bylem na zwolnieniu. Za czas zwolnienia
    nie zapłaciłem składek, a jak przyszło co do czego to się okazało że
    nie miałem takiego prawa, a miałem obowiązek zapłacenia składek tak
    jakbym pracował w tym czasie, a oni by mi to później zwrócili.
    Później zapłaciłem im z odsetkami te składki i zwróciłem się o
    przywrócenie terminu płatności na co oni nie poszli i cała sprawa się
    rypła. Oczywiście tych składek (za czas choroby) nie dostałem z
    powrotem "bo i tak miał pan obowiazek je zapłacic, jak nie to
    komornik" i tak dzieki temu za czas ewidentnej niemożności ruszenia
    się z miejsca musiałem zapłacić składke tak jakbym normalnie pracował.
    Próba załatwiania sprawy za pośrednictwem ich sądu "sąd pracy
    ubezpieczen spolecznych" nie odniósł rezultatu, teraz zamierzam się
    wziąć za to z powodztwa cywilnego.

    Najlepiej interesowałoby mnie zlecenie w/w sprawy jakiejś instytucji
    która się tym zajmuje PROFESJONALNIE, która by taką sprawe wzięła i w
    profesjonalny sposób poprowadziła od początku do końca biorąc
    oczywiście za wykonaną prace (po wygranej sprawie) odpowiednią kwote
    zaznaczoną w umowie ze mną.
    Zaznaczam że mi się nie spieszy, moge sobie poczekac kilka lat na
    rozwiązanie sprawy (nie musze już teraz sprzedawać długu), byleby ktoś
    tego się podjął jako pełnomocnik a po odzyskaniu pieniędzy od ZUS
    skasował swoją część.

    W Intrum Justitia posłali mnie na drzewo bo oni się nie zajmują
    sprawami osób prywatnych, czy jest jakaś firma windykacyjna która
    bierze takie sprawy ???

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018