  • 1. Data: 2002-03-05 21:13:48
    Temat: Jak ustalic na 100% pewnosci czyjs NIP?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Pewien kanciarz podał mi fałszywy numer NIP (nie zażądałem kserokopii wpisu
    - błąd). W jego Urzędzie Skarbowym odmówiono mi podania prawdziwego NIP-u,
    tłumacząc to tajnością (?) tej informacji. Czy to jest prawda?

    Niezależnie od tego, czy to prawda - czy jest jakiś sposób ustalenia jego
    prawdziwego NIP-u?

    Paweł

  • 2. Data: 2002-03-06 09:18:18
    Temat: Re: Jak ustalic na 100% pewnosci czyjs NIP?
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    > tłumacząc to tajnością (?) tej informacji. Czy to jest prawda?
    > Niezależnie od tego, czy to prawda - czy jest jakiś sposób ustalenia jego

    Zapoznaj sie z drukiem NIP-5 i walcz od nowa.
    Obawiam sie jednak, ze jedyne co ustalisz to fakt, ze podal Ci falszywy.
    Czy "kanciarz" to nabywca czy sprzedawca?

    Karol

  • 3. Data: 2002-03-06 20:21:35
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Zapoznaj sie z drukiem NIP-5 i walcz od nowa.
    > Obawiam sie jednak, ze jedyne co ustalisz to fakt, ze podal Ci falszywy.

    He, tyle to już zdążyłem ustalić i bez druku NIP-5 - po prostu program
    komputerowy, którego od niedawna używam, odrzuca ten NIP.

    > Czy "kanciarz" to nabywca czy sprzedawca?

    Nabywca. I jest to kanciarz jak najbardziej bez cudzysłowu

    Paweł

  • 4. Data: 2002-03-07 09:43:15
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Nabywca. I jest to kanciarz jak najbardziej bez cudzysłowu

    A zaplacil?

    Karol

  • 5. Data: 2002-03-07 19:34:01
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A zaplacil?

    Część faktur początkowo płacił, ale potem jakoś mu się odwidziało.
    I właśnie o te niepopłacone chodzi...

    Paweł