  • 1. Data: 2003-02-05 10:41:41
    Temat: Jak uchronić się przed rozbiórką??????
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Obiekt został wybudowany bez uzyskania odpowiedniego zezwolenia budowlanego.
    Teraz otrzymałem decyzje nakazującą jego rozbiórkę. Co podnieść w odwołaniu
    żeby uchronić się przed rozbiórką??
    Dzięki za odpowiedź
    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-05 14:53:38
    Temat: Re: Jak uchronić się przed rozbiórką??????
    Od: Kazik <s...@p...onet.pl>

    Mrls wrote:
> [...]
    > Teraz otrzymałem decyzje nakazującą jego rozbiórkę. Co podnieść w odwołaniu

    wykazać iż obiekt stoi co najmniej 5 lat,
    następuje przedawnienie.

    kazik

  • 3. Data: 2003-02-05 16:51:33
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    nie przedawniło się jeszcze:-(

  • 4. Data: 2003-02-05 17:08:29
    Od: Kazik <s...@p...onet.pl>

    Mrls wrote:
    > nie przedawniło się jeszcze:-(

    pomyśl, czy organ nadzoru budowlanego może ci
    udowodnić kiedy powstał ten obiekt. Ty możesz
    zasłonić się niepamięcią.
    kazik