  • 1. Data: 2003-02-05 10:10:29
    Temat: pytaanie - zajęcie komornicze
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    czy w sytuacji gdy syn darował swemu ojcu samochód osobowy jest możliwe jego
    zajęcie przez komornika? Pytanie to dotyczy mojego znajomego, który niestety
    zalegał z płatnością wobec ZUSu, i obawia się zajęcia samochodu. A tak BTW,
    czy są jakieś inne możliwe przypadki gdy za zadłużenie syna jest zajmowany
    majątek jego najbliższej rodziny?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-05 14:46:29
    Temat: Odp: pytaanie - zajęcie komornicze
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jarek <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1qnsr$kfv$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy w sytuacji gdy syn darował swemu ojcu samochód osobowy jest możliwe
    jego
    > zajęcie przez komornika?

    jest to możliwe a powiem wiecej będzie dokonana egzekucja ...

> [...]
    BTW,
    > czy są jakieś inne możliwe przypadki gdy za zadłużenie syna jest zajmowany

    oczywiście decyduje datowanie takiej darowizny...

    Sandra