  • Data: 2005-04-12 09:31:49
    Temat: Jak uchronic matke przed odpowiedzalnoscia za dlugi syna?
    Od: "Funia" <f...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja nastepujaca: 26-letni syn, nie pracuje (od dluzszego czasu szuka
    pracy), nie ma zadnych dochodow, mieszka z matka, ktora go utrzymuje. Na
    swoim koncie ma kilka mandatow itp., w sumie uzbieralo się tego pare
    tysiecy. Można się spodziewac, ze wkrotce sprawa zainteresuje sie komornik.

    Sek w tym, jak uchronic majatek matki, dorobek calego jej zycia, przed
    zajeciem. Przeciez ona nie ma zadnego wpływu na postepowanie syna. Czy
    możliwe jest jakies prawne zabezpieczenie?

    Bardzo prosze o podpowiedz, jak wybrnąć z tej sprawy.

    Szukałam oczywiście w googlach, doczytałam ze rodzice nie odpowiadaja za
    dlugi dzieci, ale nie wiem jak sprawa wyglada, gdy matka i syn sa
    zameldowani i mieszkaja pod tym samym adresem.

    Z góry dzięki za podpowiedzi.

    Funia