  • 1. Data: 2002-08-08 06:28:15
    Temat: Etat+pol etatu
    Od: MHM <m...@p...fm>

    Dzien dobry

    Pracuje obecnie na pelnym etacie i zamierzam podjac
    prace w innej firmie na pol etatu (dodatkowo).
    W umowie mam tzw. klauzule o braku konkurencji i o tym
    iz mam pracodawce informowac o podjeciu dodatkowych zajec.
    Moja obecna firma jest handlowo-produkcyjna. Firma w
    ktorej zamierzam sie zatrudnic na pol etatu jest firma
    uslugowa.

    Czy obecny pracodawca moze mnie zwolnic za podjecie pracy
    w innej firmie nie bedacej dla niego konkurencja ?
    Czy musze zglosic te pol etatu w momencie podjecia pracy ?
    Co mi grozi w przypadku nie zgloszenia tego faktu ?

    Maciej

  • 2. Data: 2002-08-08 14:13:46
    Temat: Re: Etat+pol etatu
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Był czas mrutszławy, gdy MHM napisał(a):
> [...]
    > uslugowa.
    >
    > Czy obecny pracodawca moze mnie zwolnic za podjecie pracy
    > w innej firmie nie bedacej dla niego konkurencja ?

    Jeżeli mu to zgłosisz, to nie. Ale jesli mu się to nie spodoba będzie szukał
    na Ciebie haka.

    > Czy musze zglosic te pol etatu w momencie podjecia pracy ?

    Powinieneś, tak masz zapisane w umowie.

    > Co mi grozi w przypadku nie zgloszenia tego faktu ?

    Nawet dyscyplinarka. Chyba że masz konkretnie zapisane w umowie sankcje za
    niezgłoszenie.

    Ja na twoim miejscu porozmawiałbym z obecnym pracodawcą.

    Kiełpiś