  • 111. Data: 2010-01-06 08:40:33
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 20:42:57 +0100, Łukasz Bąk napisał(a):

    > Nigdzie nie powiedziałem, że to jest możliwe do zrobienia, czy ma
    > być zrobione, czy, że to fajne, dobre i ja bym tak chciał.

    Akurat w przypadku muzyki ja bym chciał żeby było dozwolone jej
    kopiowanie bez ograniczeń. Jest jej dość do słuchania więc
    nie potrzeba tworzyć nowej, a to co się tworzy jest tak mało
    wartościowe że nie warto generować kosztów dla państwa żeby
    to chronić. Niech każdy muzyk pilnuje jej na własną rękę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 112. Data: 2010-01-06 14:07:39
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co się pienisz jakbyśmy się zdaniem różnili. Problemy z kontekstem.

    Oj wcale się nie pienię. :)

    --
    pzdr, Eli

  • 113. Data: 2010-01-06 18:18:00
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    JaromirD pisze:
    > Dane z umowy umożliwią jedynie stwierdzenie, gdzie szukać, a
    > nie - kto jest winny. Winę trzeba udowodnić.

    Zgadzam się w pełni. Całe te dywagacje z adresami IP jedynie
    zawężają krąg a nie prowadzą do wskazania winnego.

    > Żeby jeszcze zagmatwać sprawę to weźmy umowę "zbiorową" (częsty przypadek ze
    > względu na ulgę internetową), której stroną będą pełnoletni,
    > nieubezwłasnowolnieni lokatorzy mieszkania (żeby nie było, że ktoś za kogoś
    > odpowiada), każdy ze swoim komputerem a wszystkie komputery są podłączone
    > przez router. Czyżby zachodziła wtedy odpowiedzialność zbiorowa?

    Umowa zbiorowa z providerem? Który z naszych krajowych ma takie coś?

    --
    Łukasz Bąk

  • 114. Data: 2010-01-06 18:35:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-06 19:18, Łukasz Bąk wrote:

    > Umowa zbiorowa z providerem? Który z naszych krajowych ma takie coś?

    Małżeńską praktycznie każdy, a w innych przypadkach trzeba się w
    najgorszym przypadku wykłócić.

  • 115. Data: 2010-01-06 18:38:48
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Łukasz Bąk wrote:

    > Umowa zbiorowa z providerem? Który z naszych krajowych ma takie coś?

    http://www.pit.pl/ulga-internet/index.php

    Pierwszy akapit w "Fachowe rozmnożenie ulgi na Internet". Sam taką widziałem
    - są wpisani oboje małżonkowie.

    JaromirD

  • 116. Data: 2010-01-07 09:17:34
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-04 20:07, Łukasz Bąk pisze:

    > Kurcze, gdzieś się tu mi popolemizowało na temat
    > anonimowości w sieci. Ponoć to nie choroba więc będę
    > zdrowo milczał. ;)

    Ja Cię nie pytam, gdzie Ty mieszkasz, tylko jak się Twój zespół nazywa;)
    Każdemu artyście chyba powinno zależeć na promowaniu zespołu, nieprawdaż? :)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 117. Data: 2010-01-08 22:45:45
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl>

    > To znaczy?

    Czym w kontekście pasożytnictwa różni się ściąganie i czytanie artykułów
    niusowych od ściągania i oglądania filmu ?!

  • 118. Data: 2010-01-08 22:47:29
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl>

    > Umowa zbiorowa z providerem? Który z naszych krajowych ma takie coś?

    Można stowarzyszenie założyć :-)