  • 11. Data: 2014-11-12 08:08:37
    Temat: Re: Jak telewizja zabezpiecza się przed "spoilerami"?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@g...com
    *Piotrek* napisał(-a):

    > Możesz tu podać chociaż rząd tych kwot?

    Ja tej umowy nie widziałem, ale tak jak znajomy mówił, kara idzie w
    kilka milionów złotych.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2014-11-12 14:25:25
    Temat: Re: Jak telewizja zabezpiecza si? przed "spoilerami"?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-12 o 07:10, Liwiusz pisze:

    > Jaką?

    Noooo... jak mu zaproponują np 25 000 000 za informację, to będzie
    niejako przymuszony :-).

  • 13. Data: 2014-11-12 16:30:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.11.2014 22:31, Liwiusz pisze:
    > Jak ktoś planuje ujawniać tajemnice, to rzeczywiście absurd. Ale jak
    > ktoś nie planuje, to czemu nie?

    Zazwyczaj takie kary umowne są nie tylko za naruszenia umyślne, ale
    także za niedbałość/niestaranność w dochowaniu tajemnicy itd... łatwo w
    takim przypadku naruszyć umowę, mimo że się nie planowało.

    p. m.

  • 14. Data: 2014-11-12 16:41:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 16:30, m pisze:

    > Zazwyczaj takie kary umowne są nie tylko za naruszenia umyślne, ale
    > także za niedbałość/niestaranność w dochowaniu tajemnicy itd... łatwo w
    > takim przypadku naruszyć umowę, mimo że się nie planowało.

    No cóż, jak ktoś niedbały, to i na kasę w Biedronce się nie nadaje.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2014-11-22 01:42:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > takim przypadku naruszyć umowę, mimo że się nie planowało.

    No cóż, jak ktoś niedbały, to i na kasę w Biedronce się nie nadaje.
    Dlatego powinien zostać ukarany pisaniem na niusy.

  • 16. Data: 2014-11-22 01:47:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Temu, ze moze byc do tego zmuszony sytuacja.

    Jaką?
    --
    Wyobraźni brak ?

  • 17. Data: 2014-11-22 01:50:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    > JakÄ...?

    Noooo... jak mu zaproponują np 25 000 000 za informację, to będzie
    niejako przymuszony :-).
    --
    To chyba tak mu "zaproponują" jak niejakiemu Klusce

  • 18. Data: 2014-11-22 02:02:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-22 01:47, re pisze:

    > Jaką?
    > --
    > Wyobraźni brak ?

    Naucz się najpierw cytować a potem za poważniejsze rzeczy się bierz.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2014-11-23 17:42:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Jaką?
    > --
    > Wyobraźni brak ?

    Naucz się najpierw cytować a potem za poważniejsze rzeczy się bierz.
    --
    Co Ty k... wiesz o cytowaniu ?!