  • 1. Data: 2002-12-02 07:53:52
    Temat: Jak taka reklamacje zlozyc -> pomocy
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Pisalem juz wczesniej o tym ale moze raz jeszcze.
    Firma wykonala nieprawidlowo swoja prace. Choci o to ze zle zamontowali
    drzwi. W zasadzie odbioru technicznego nie bylo, minello dwa tygodnie od
    zgloszenia usterki. Kilkarotnie mowili ze przyjada i nie przyjechali. Nie
    wiem co mam dalej robic. Dzis ide do nich PROSC po raz ostatni aby
    przyjechali i poprawili. Co zrbic jak nie przyjada tylko znow pozostanie
    obietnica. Czy moglby ktos mi dac jakis wzor pisma z ktorym bym musial siie
    do nich zglosic, by bylo to powaznie traktowane i bylo do wykozystania w
    dalszych staraniach. Musze chyba miec jakies papiery gdy echce dalej sprawe
    skierowac. Do kad dalej z ta sprawa udac sie?

    AJA

  • 2. Data: 2002-12-02 17:06:48
    Temat: Odp: Jak taka reklamacje zlozyc -> pomocy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asf3gd$sdb$...@n...gazeta.pl...
    Dzis ide do nich PROSC po raz ostatni aby
    > przyjechali i poprawili.

    błąd ...
    Co zrbic jak nie przyjada tylko znow pozostanie
    > obietnica.

    nie chodzić osobiście ...

> [...]
    sprawe
    > skierowac. Do kad dalej z ta sprawa udac sie?

    napisać do nich pismo powołując sie na umowę jaka została zawarta i o
    natychmiastowe usunięcie usterki a na końcu napisać ,że oczekujesz na
    powyższe odp. w terminie ustawowym w innym przypadku bedziesz zmuszona
    sprawę skierować na drogę postepowania sądowego...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-03 10:57:35
    Temat: Re: Jak taka reklamacje zlozyc -> pomocy
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Dzis ide do nich PROSC po raz ostatni aby
    >
    > błąd ...
    Teraz to wiem .. dzien kolejny straty

    > Co zrbic jak nie przyjada tylko znow pozostanie
    >
    > nie chodzić osobiście ...
    Ide dzis osobiscie z pismem

> [...]

    > powyższe odp. w terminie ustawowym w innym przypadku bedziesz zmuszona
    > sprawę skierować na drogę postepowania sądowego...
    Czy to ze oczekuje odpowiedzi od nich oznacza ze maja 14 dni na zalatwienie
    moich zadan z tytulu rekojmi, czy tez maja ustawowy czas na odpowiedz kiedy
    ewentualnie zaczna naprawiac?

    AJA