    From: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak sprzedac Linuksa z zestawem komp.?
    Date: Mon, 27 Oct 2003 18:57:12 +0100

    Witam
    Mam pytanie jak w temacie. Klient chce zakupic zestaw komputerowym z
    systemem Linux, tak aby bylo to zapisane na fakturze. Aktualnie system ten
    mam na kilku nagrywanych plytach CD, zeby nie bylo nieporozumien, moge
    jeszcze zakupic gazete z odpowiednimi plytkami na fakture. Pytanie tylko,
    jak to wszystko zamiescic na fakturze, aby w.w. urzad nie mial powodow aby
    sie przyczepic?

    pozdrawiam!
    MArcin Ciemny