  • Data: 2004-02-17 11:56:31
    Temat: Jak się zabezpieczyć ? Ważne i pilne.
    Od: "Louis" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pewien problem.
    Otóż, jestem autorem scenariusza do pewnego programu telewizyjnego.
    Jest też firma ( producent takich programów ), który jest zainteresowany
    moim scenariuszem i prosi o przekazanie większej ilości informacji na ten
    temat.
    Jak się mogę zabezpieczyć, żeby po przekazaniu tych informacji nie zostać
    "z rękę w nocniku".
    Może być sytuacja, że ja przekaże informacje a producent zrobi ten program i
    jak ja mam wtedy udowodnić, że to był mój pomysł.
    Za wszelkie rady z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Ryszard